Un brand de la fiecare brand

Autor: Miruna Diaconu Postat la 01 noiembrie 2025 38 afişări

Un brand de la fiecare brand

Antreprenori şi executivi care reprezintă unele dintre cele mai importante mărci şi companii din România au răspuns la provocarea de a numi un alt brand autohton, unul simbolic pentru România, în cadrul conferinţei organizate de ZF, Branduri Româneşti 2025. De la clasica Eugenia şi până la grupuri antreprenoriale precum Mobexpert sau Altex, astfel de branduri rămân în memoria oamenilor nu doar pentru produsele sau serviciile pe care le oferă, ci şi datorită poveştilor sau valorilor transmise. România are branduri locale importante în aproape toate domeniile de activitate, însă e nevoie să se audă de ele mai mult în ţară, dar şi în afară.

M-am gândit să construiesc toată povestea din jurul brandului nostru pornind de la Napolact, fiind un brand de tradiţie românesc ca inspiraţie şi luând în calcul o poveste veche. Este un brand vechi şi are multe istorii în spate şi atunci pot să spun că este o inspiraţie

Diana Crişan, director executiv Diami


În 2025, nu mai există domeniu în care să nu avem un brand românesc care să fie în top. Am reînceput să călătoresc mult prin prisma jobului şi când văd un brand românesc în altă ţară, mi se pare foarte tare, mai puţin când nu ştiu că e brand românesc

Gabriel Eremia, director de marketing Beko România


Un brand românesc care este un model este Oscar Downstream, lucrăm de foarte mulţi ani împreună cu ei, mai ales în partea de rezidenţial

Robert Dorobanţu, fondator şi CEO, Ambito


Sunt multe branduri româneşti care îmi vin în minte, mă gândesc la Eugenia, la apele noastre, dar companii care fac mare performanţă sunt şi în alte industrii, mă gândesc la Bitdefender

Rucsandra Hurezeanu, fondatoare, Ivatherm


Mă inspiră foarte mulţi oameni din România şi foarte multe branduri, atât cele care s-au reinventat din vremurile mai vechi, cât şi cele noi.

totodată, Mă uit cu atenţie la pionierii berii artizanale din alte ţări

Laurenţiu Bănescu, cofondator Zăganu


Dacă ar fi să mă gândesc la un alt brand românesc, m-aş gândi la Cris-Tim. Au crescut frumos, şi-au dezvoltat businessul în mai multe direcţii şi, pentru mine, este un brand cu adevărat emblematic.

Mariana Anghel, Director General, Amco Logistics


„Am o mare apreciere pentru Dan Ostahie, pentru Dan Şucu, pentru ce au construit ei. Îmi place mult şi cum s-a dezvoltat businessul familiei Timiş”

Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan


Pentru mine, FAN Courier este al doilea brand românesc care îmi vine în minte după Mobexpert

Adelina Badea, CEO Mobexpert


Mă uit cu mult respect la Dragoş Pavăl şi la povestea construită de el la Dedeman. De 33 de ani, credem în România şi am dovedit că putem. Avem campioni naţionali în multe domenii, avem companii care sunt lideri în sectorul lor, se bat şi câştigă în faţa multinaţionalelor

Radu Timiş Jr, CEO Cris-Tim


Cum e văzută, în câteva cuvinte, România prin ochii antreprenorilor?

Harnică

Dochiţa Zenoveiov, fondatoare Inoveo

Natură

Andrei Severin, fondator Cahm

Adaptabilitate

Dan Lupu, fondator Mizar

Autenticitate

Aurelia Vişinescu, fondatoarea cramei Aurelia Vişinescu

Emoţie

Eduard Alexianu, director de dezvoltare Merlins Beverages

Poţi face tot ce vrei, avem o grămadă de oportunităţi

Irina Stăncescu, cofondatoare, Pain Plaisir

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.