Fulga Dinu: În ultimul an am învăţat că un impact major îl are capacitatea de a reinventa modul în care îţi desfăşori business-ul pentru a răspunde prompt nevoilor şi dorinţelor clienţilor, pentru a te adapta unei noi realităţi

Autor: Ioana Matei Postat la 09 iunie 2021 131 afişări

Fulga Dinu: În ultimul an am învăţat că un impact major îl are capacitatea de a reinventa modul în care îţi desfăşori business-ul pentru a răspunde prompt nevoilor şi dorinţelor clienţilor, pentru a te adapta unei noi realităţi

Country Manager Operations IMMOFINANZ România


Cifră de afaceri: N/A Număr de angajaţi : 39


—   Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie este:

Să fii întotdeauna pregătit pentru schimbări, de orice natură. Cred că are un impact major capacitatea de a reinventa modul în care îţi desfăşori business-ul pentru a răspunde prompt nevoilor şi dorinţelor clienţilor, pentru a te adapta unei noi realităţi. Şi nu în ultimul rând, în vremuri de criză, aş menţiona importanţa existenţei de lichidităţi suficiente, în orice tip de business.

—   Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:

Majoritatea deciziilor pe care le iau sunt importante şi întodeauna evaluez cu atenţie întreg contextul înainte de a lua decizii. Anul trecut a fost diferit pentru că a fost nevoie să iau decizii rapide, timpul de reacţie era esenţial, prin urmare am simţit mai multă presiune. Însă, la final de an, judecând după rezultele obţinute, pot să spun ca am luat deciziile bune.

—   Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:

Am stat conectaţi online în fiecare zi, practic am înlocuit întâlnirile de la birou cu lungi discuţii pe Webex, fără să ne dăm seama când trece timpul. De fapt, în timpul lockdownului, nu prea a mai existat program pentru că toată lumea era disponibilă pentru orice, la orice oră. Mi-am ţinut echipa foarte aproape, cu sentimentul că suntem împreună în aceeaşi poveste şi că vom trece cu bine prin toate.

—   Work from home sau de la birou?

Cu siguranţă, lucrul la birou. Suntem fiinţe umane, iar interacţiunea socială ne dă aripi. Este evident că avem nevoie să ne întâlnim, să ne vedem, cu atât mai mult cu cât interacţiunea are loc într-un mediu propice ce stimulează creativitatea şi inovaţia. Spre exemplu, exact acesta este obiectivul conceptului nostru de office – myhive. Pe lângă designul modern, atmosfera caldă, diversele facilităţi şi servicii, precum şi flexibilitatea, myhive mizează pe comunitatea pe care o creează şi pe interacţiunea dintre membrii acestei comunităţi, a căror bunăstare stă la baza business-ului nostru.

—   Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:

Familiile mele. Pentru că îmi consider echipa cea de-a doua familie, spun că am două familii. Familia de acasă îmi furnizează întotdeauna energia şi resursele necesare pentru a merge mai departe, în timp ce, alături de familia de la birou, construim lucruri fenomenale şi obţinem rezultate excelente, ca urmare al unei relaţiii apropiate şi calde.

—   Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:

Sunt o persoană extrem de optimistă şi încerc să învăţ câte ceva din toate situaţiile cu care mă confrunt. Pentru mine, în anul ce a trecut, nu a fost doar o persoană care să mă inspire, ci categorii întregi de oameni, precum personalul medical, oamenii care activau în domenii afectate drastic de această criză, toţi aceşti oameni care au găsit o cale să meargă mai departe şi să izbutească. Mi se pare foarte inspiraţional.

—   Putere vs. feminitate:

Dimpotrivă, consider că feminitatea este putere. Am atât de multe exemple de femei extrem de feminine şi puternice în acelaşi timp, prin tot ceea ce le defineşte, de la inteligenţă, cultură solidă, până la intuiţie şi capacitate de analiză, şi chiar frumuseţe. Mai mult, sunt foarte fericită să văd cum această comunitate de femei puternice creşte pe zi ce trece.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.