Dupa Poiana, si Kandia demareaza promotiile

Postat la 05 octombrie 2009 12 afişări

Cadbury Romania, producatorul ciocolatei Kandia, a demarat de la 1 octombrie o campanie promotionala cu premii in valoare de 143.000 lei, pentru a aduce ciocolata mai aproape de consumator, se arata intr-un comunicat al companiei. Promotia Kandia este insotita de o campania TV si de un website dedicat promotiei.

Producatorii de ciocolata investesc in promovarea brandurilor din portofoliu cu precadere in sezonul rece, deoarece in lunile de iarna se realizeaza un procet semnificativ al vanzarilor.

Cadbury a intrat pe piata din Romania in 2007 si are in prezent 600 de angajati. Compania are in portofoliu branduri precum ROM, Magura, Kandia, Laura, Silvana si Sugus.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
Poiana,
Kandia,
campanie
/actualitate/afaceri/dupa-poiana-si-kandia-demareaza-promotiile-4961136
4961136
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.