Cum a ajuns Zuzu milionar
In opt ani, Raul Ciurtin a izbutit sa transforme o fabrica falimentara intr-o companie cu o capitalizare bursiera de circa 100 de milioane de euro si cu o cifra de afaceri care in 2006 a crescut de peste doua ori mai repede decat piata lactatelor.
La 27 de ani, absolventul de medicina Ciurtin a lasat cariera de medic pentru cea de om de afaceri si a preluat conducerea Albalact de la tatal sau, cel ce a cumparat pachetul majoritar al fabricii din Alba-Iulia. Tot Ciurtin a avut ideea de a lansa cele doua marci, Fulga si apoi Zuzu, devenite faimoase gratie reclamei cu vacuta - idee costisitoare, care a inghitit un buget de marketing semnificativ, dar a avut un impact pe masura in vanzari.
Click aici pentru a citi continuarea materialului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












