Cum a ajuns Zuzu milionar

Postat la 06 octombrie 2009 27 afişări

In opt ani, Raul Ciurtin a izbutit sa transforme o fabrica falimentara intr-o companie cu o capitalizare bursiera de circa 100 de milioane de euro si cu o cifra de afaceri care in 2006 a crescut de peste doua ori mai repede decat piata lactatelor.

La 27 de ani, absolventul de medicina Ciurtin a lasat cariera de medic pentru cea de om de afaceri si a preluat conducerea Albalact de la tatal sau, cel ce a cumparat pachetul majoritar al fabricii din Alba-Iulia. Tot Ciurtin a avut ideea de a lansa cele doua marci, Fulga si apoi Zuzu, devenite faimoase gratie reclamei cu vacuta - idee costisitoare, care a inghitit un buget de marketing semnificativ, dar a avut un impact pe masura in vanzari.

Click aici pentru a citi continuarea materialului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Albalact,
Raul Ciurtin
/actualitate/afaceri/cum-a-ajuns-zuzu-milionar-4959145
4959145
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.