Pandemia de COVID-19 are un impact major asupra fiecărui aspect al vieţii, inclusiv asupra comportamentului de consum al oamenilor - INDIFERENT că este vorba despre produsele de primă necesitate sau despre cele care nu sunt chiar atât de necesare. Sectorul comerţului online era deja estimat să treacă printr-un boom care să îl aducă la o valoare de 6.500 de miliarde de dolari până în 2023, dar odată cu pandemia, a fost catapultat pe o traiectorie spre valori greu de estimat. Chiar şi cei mai mari retaileri ai planetei se luptă să ţină pasul cu o cerere fără precedent a consumatorilor. Ce cumpără însă mai exact oamenii? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.