Summit IAA de 1,5 mil. euro la Bucuresti
Filiala locala a International Advertising Association (IAA) va organiza in perioada 26-28 septembrie primul Summit European al IAA la Bucuresti. Evenimentul, care va implica o investitie de un milion si jumatate de euro, are loc la Palatul Parlamentului sub tema "Europe.
Filiala locala a International Advertising Association (IAA) va organiza in perioada 26-28 septembrie primul Summit European al IAA la Bucuresti. Evenimentul, care va implica o investitie de un milion si jumatate de euro, are loc la Palatul Parlamentului sub tema "Europe. Continuous Change" si va atinge trei arii principale de interes ale industriei: "Legislation & Self Regulation", "Communication Planning & Research" si "Corporate Social Responsability". Fiecare sectiune va avea un vorbitor principal care va lansa tema sectiunii, fiind urmat de inca doi sau trei vorbitori si de o dezbatere in panel condusa de un moderator reputat.
Campania de comunicare pentru Summit-ul European IAA a fost elaborata pro bono de grupul McCann Erickson si cuprinde executii pentru TV, print, radio, outdoor, Internet si alte materiale de promovare (brosuri, pliante).
Costurile de participare la summit vor incepe de la 500 de euro. Oficialii IAA estimeaza un numar de 800-1.000 de participanti. Pana in prezent, si-au confirmat prezenta la eveniment personalitati nationale si internationale, care au contribuit activ de-a lungul timpului la evolutia domeniului marketingului si comunicarii.
Sponsorii principali ai summit-ului sunt Coca-Cola, Rompetrol, Unilever, Audi, Stella Artois, P&G, Ursus, Vodafone. Partenerii media internationali ai evenimentului sunt BBC World si Financial Times. Partenerii media nationali sunt grupul Media Pro, Business Media Group si Ringier.
IAA este organizatie tripartita, un parteneriat strategic ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarii de marketing, de la clienti si agentii de publicitate pana la mass-media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari. In Romania, IAA reuneste 115 companii, advertiseri, companii de media, de research, case de productie publicitara, dar si agentii de publicitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro