Site-urile de continut atrag in jur de 90% din publicitatea online

Postat la 09 mai 2010 15 afişări

Bogdan Prajisteanu,Mediaedge: Blourile, au foarte putin din bugetele de promovare ale companiilor

"Site-urile de continut au atras in jur de 90% din aceste sume", calculeaza Bogdan Prajisteanu, directorul Mediaedge: cia. Blogurile, in schimb, implica doar cateva procente din bugetele

de promovare ale companiilor, dar o zona care castiga din ce in ce mai mult teren o reprezinta retelele sociale, care atrag deocamdata mai putin de 10% din investitiile in publicitate online, in forma unor proiecte personalizate, dupa cum apreciaza Bogdana Butnar, managing director in cadrul agentiei MRM Worldwide Romania, parte a McCann Erickson.

Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/site-urile-de-continut-atrag-in-jur-de-90-din-publicitatea-online-6086270
6086270
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.