O coperta buna nu salveaza o carte proasta
O coperta buna nu salveaza o carte proasta, evident. Dar intr-o piata aglomerata, o coperta atragatoare e un avantaj pe care si-l doresc toti autorii si editorii. Ca sa va dati seama de dimensiunea fenomenului, dintr-o analiza la intamplare a 1.000 de carti de business publicate anul trecut, Codex Group - companie de consultanta in domeniul editorial - a descoperit ca doar 62 au vandut peste 5.000 de exemplare.
Chiar si in era digitala, editorii cred ca o carte are nevoie de reprezentari grafice, fie si numai pentru campania de marketing online. Indiferent de format, "toate par sa aiba nevoie de ceea ce cunoastem sub numele de coperta pentru a le identifica", afirma Chip Kidd, director artistic asociat la casa de editura Alfred A. Knopf. Kidd a desenat peste 1.000 de coperte pentru diversi autori, intre care Cormac McCarthy si James Ellroy.
Citeste mai multe in "Cat de importanta e coperta pentru cartile electronice"
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro