Generatia PRO, generatia MTV

Postat la 08 ianuarie 2008 1 afişăre

Media PRO detine pentru mai multi ani, incepand de luna trecuta, licenta pentru statia locala MTV Networks International, MTV Romania devenind al saselea post de televiziune din Romania aflat in portofoliul Central European Media Enterprises (CME), grupul media care detine 95% din actiunile companiei PRO TV.

Preluarea licentei MTV face parte din strategia de consolidare a grupului pe piata autohtona, Michael Garin, CEO al CME, declarand ca grupul va continua sa lanseze si alte canale de nisa, in functie de oportunitatile care vor aparea pe piata. MTV Romania completeaza portofoliul de posturi de televiziune al companiei PRO TV (PRO TV, Acasa, PRO Cinema, PRO TV International, Sport.ro).

„Fara indoiala ca noul pachet de televiziuni PRO TV SA inseamna mai multa calitate pentru agentiile de publicitate si pentru clientii lor. Aceasta va contribui la atragerea unor bugete mai mari pentru canalele noastre, deci si la MTV. Preocuparea noastra principala este sa facem postul sa livreze audienta mai mare“, spune Costi Mocanu, director executiv al PRO TV SA.

Strategia de business pentru 2008 a MTV vizeaza adaptarea grilei canalului la publicul-tinta (15-34 de ani din mediul urban), introducerea statiei in pachetele de vanzari PRO TV SA, dezvoltarea rapida a liniei de new media si actiuni de  BTL (promovare prin metode mai putin conventionale). Costi Mocanu spune ca anul acesta vor avea loc unele modificari in grila de programe a postului. „Vor aparea VJ noi, iar in comunicare vom folosi toate resursele de care dispunem ca sa asezam acest brand in topul listei de optiuni a tinerilor.“

Obiectivele pentru 2008 la MTV sunt cresterea valorica a statiei si atingerea unui nivel de performanta similar cu cel al celorlalte canale PRO. Cel ce se va ocupa de strategia MTV va fi Radu Marga, directorul executiv al canalului, care anterior a ocupat functia de director de dezvoltare al PRO TV SA. „Businessul postului este corelat cu evolutia celorlalte canale din grupul PRO TV. Seful de canal beneficiaza de sprijinul departamentelor de marketing si vanzari care deservesc toate celelalte posturi“, explica directorul executiv al PRO TV. 

CME a ales sa se asocieze cu MTV datorita istoriei acestui brand, fortei si valorilor sale, adauga el. „Romanii nu au uitat «Generatia PRO», ai carei exponenti reprezinta Romania de azi, a intreprinzatorilor, oameni din middle si top management din companii care sustin economia, oameni creativi, proaspeti si a caror optiune a fost sa ramana aici si sa construiasca“, spune Mocanu, completand ca intentia pe termen mediu si lung a managementului PRO este definirea unei noi generatii - generatia MTV, formata din „oameni care cred in valorile capitalismului si vor sa produca bani si valoare, dar care vor sa se si distreze“.

Lansat in iunie 2002, MTV Romania are o audienta de 10,5 milioane de telespectatori, oferind atat variante autohtone ale unor productii internationale de succes (Total Request Live, Hitlist Romania si Dance Floor Chart), cat si productii originale - Pimp my Ride, Punk’d, Boiling Points si Beavis and Butthead. MTV Networks International include brandurile MTV: Music Television, VH1, Nickelodeon, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy, Comedy Central,  Game One si IFILM.

Compania PRO TV  face parte din grupul media CME, ale carui actiuni sunt listate pe piata NASDAQ, valoarea companiei fiind de 4,5 miliarde de dolari. Compania are in portofoliu 15 canale de televiziune din sase tari: Romania, Cehia, Croatia, Slovacia, Slovenia si Ucraina. In primele noua luni ale 2007, PRO TV SA a avut o cifra de afaceri de 135,97 milioane de dolari, in crestere cu 40,3% fata de aceeasi perioada din 2006, iar profitul operational (EBITDA) a urcat cu 43,8%, la 39,75 milioane de dolari. Pentru tot anul, estimarile CME indicau la sfarsitul lui octombrie venituri totale de 200 de milioane de dolari si un profit operational (EBITDA) de 88,7 milioane de dolari. Valoarea de piata a PRO TV SA a ajuns la un miliard de dolari, ceea ce inseamna o crestere de 50 de ori fata de investitia initiala de 20 de milioane de dolari pe care a facut-o grupul american Central European Media Enterprises in 1995.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe Gandul.ro

/media-marketing/generatia-pro-generatia-mtv-2327178
2327178
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.