Citeşte în noul numărul BUSINESS Magazin de luni, 15 octombrie

Autor: Razvan Muresan Postat la 12 octombrie 2012 50 afişări

"Metroul hi-tech. Urmează staţia: Angry Birds" este materialul de copertă pe care revista BUSINESS Magazin vi-l propune din 15 octombrie. Citiţi în continuare ce alte articole vă recomandă redactorii revistei în noul număr.

COVER STORY: Metroul hi-tech. Urmează staţia: Angry Birds

Modul în care comunicăm, interacţionăm sau consumăm se schimbă drastic, iar anvergura transformărilor poate fi observată într-o simplă călătorie cu metroul: din ce în ce mai mulţi pasageri au câte un companion digital, fie că vorbim despre un reader, un smartphone, o tabletă sau alt dispozitiv electronic. Asistăm la un fenomen al transformării spaţiului public în spaţiu privat, la afirmarea unui statut, a unei nevoi de izolare sau, pur şi simplu, la o mare deschidere faţă de tehnologie şi internet?


AVIAŢIE: Rucsacul mic încărcat cu profituri mari - companiile low-cost taxează orice

Aproape un milion de pasageri vor plăti mai mult pentru un bilet de avion după ce compania aeriană low-cost Wizz Air a decis să facă un ban în plus şi din bagajele de mână. Cine are de câştigat şi cine are de pierdut?


SPECIAL: China vs. Japonia - economia în ape periculoase

Conflictul legat de câteva insule din Marea Chinei de Est, nelocuite, dar cu resurse de hidrocarburi şi poziţie importantă, ameninţă relaţii comerciale de circa 345 miliarde de dolari între cele mai mari două economii din Asia, cu poziţii fruntaşe în topul mondial, dar şi cu o agravare a crizei economice mondiale. La fel ca în anii '30, criza globală actuală amplifică tensiunile geopolitice, iar acestea, la rândul lor, accelerează alunecarea spre depresiune economică şi chiar război.


TURISM: Aix-en-Provence şi la vie en rose - o altă idee de vacanţă

Există anumite locuri în care trebuie să ajungi nu pentru a le vizita, ci pentru a le simţi şi a trăi în spiritul lor. Un astfel de loc este şi cochetul oraş Aix-en-Provence, în care am poposit în periplul meu francez după un stop de câteva zile în Paris.


RETAIL: Noi nume vor să reintre în topul comerţului cu îmbrăcăminte

Iniţial a fost Kenvelo. Un deceniu mai târziu au venit Lee Cooper şi Tom Tailor, iar în acest an grupul a fost completat cu brandul american timeout, care îşi face pentru a doua oară intrarea pe piaţa locală după circa trei ani de absenţă. Planul de expansiune al grupului Kenvelo nu se opreşte însă aici, portofoliul de branduri urmând a fi completat fie cu un brand de pantofi, fie cu unul de lenjerie intimă, fie cu amandouă.


Începând din 17 septembrie 2012, revista BUSINESS Magazin se va distribui în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay.


Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
BUSINESS Magazin,
revista,
nr. 395
/media-marketing/citeste-in-noul-numarul-business-magazin-de-luni-15-octombrie-10200988
10200988
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.