Cand te faci mare

Postat la 23 septembrie 2008 127 afişări

Orange a renuntat la cele doua personaje haioase care reprezentau imaginea serviciilor de telefonie preplatite. Nu a fost insa o decizie proprie, ci impusa de noua campanie globala de brand pe care a initiat-o grupul France Telecom acum cateva luni.

Poreclite de multi Stan si Bran, tocmai pentru asemanarea cu personajele de comedie, mascotele Orange vor inceta sa mai apara pe micile ecrane de luna aceasta. Pe numele lor real Millidge si Doig, aceste mascote care au reprezentat vreme de doi ani imaginea campaniilor de comunicare pentru serviciile prepaid ale operatorului de telefonie mobila, au fost desenate de agentia londoneza de creatie WiedenKennedy special pentru Romania.

 

“Noua campanie de brand lansata de Orange la nivel global a impus insa renuntarea la cele doua mascote”, explica Doina Matei, director de comunicare in cadrul operatorului telecom. Campania despre care vorbeste Matei a fost initiata vara aceasta de grupul France Telecom in Marea Britanie si va fi lansata in toate cele 26 de piete din lume unde este prezenta Orange, bugetul global fiind estimat la aproximativ 127 de milioane de euro, potrivit publicatiei britanice The Guardian. In general, campaniile de brand urmaresc o apropiere mai mare de consumatori, comunicarea valorilor si a filozofiei brandului si mai rar cresterea numarului de clienti sau a venitului mediu per utilizator, desi aceste cresteri pot fi sesizate intr-un timp mai indelungat, fara a fi insa in mod neaparat asociate campaniilor de brand.

 

Cea mai vizibila schimbare pe care o aduce campania Orange in fata consumatorilor din Romania, a treia piata pe harta operatorului dupa Marea Britanie si Republica Moldova, este trecerea de la sloganul “The future is bright, the future is Orange” la “Together we can do more”. “Campania aduce o improspatare a imaginii companiei, necesara mai ales in contextul in care pana acum ne-am axat pe serviciile de telefonie mobila, in timp ce acum ne orientam tot mai mult catre servicii convergente”, a declarat Thierry Millet, directorul comercial al Orange Romania.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/cand-te-faci-mare-3219688
3219688
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.