Povestea româncei care are magazine în cele mai selecte zone din Milano, New York şi Londra

Autor: Ioana Mihai Postat la 31 ianuarie 2016 7843 afişări  

Povestea româncei care are magazine în cele mai selecte zone din Milano, New York şi Londra
Povestea româncei care are magazine în cele mai selecte zone din...

Cristina Bâtlan vinde de peste un milion de euro anual în România, dar extinderea vânzărilor Musette peste hotare este principala sa motivaţie. Acum, exporturile deţin o treime din cifra de afaceri a companiei, iar antreprenoarea este nerăbdătoare să deschidă primul magazin în Germania.

Cristina Bâtlan sau „Doamna Musette” avea 18 ani când a decis să îşi deschidă propria companie. Nu lucrase niciodată înainte, iar deschiderea propriei afaceri a făcut să devină şi să rămână de atunci până în prezent propria ei şefă, potrivit unui interviu anterior acordat Business Magazin.

A început iniţial un business cu ţesături, pe care l-a dezvoltat sub numele Musette timp de aproape un deceniu. În 2000, familia Bâtlan a decis să deschidă o fabrică de pielărie şi să treacă la o nouă etapă.

La momentul când apărea în catalogul Tinerilor manageri de top, în 2011, Musette Group deţinea două fabrici şi avea 270 de angajaţi. Antreprenoarea a reuşit să îşi dubleze afacerea în criză, ajungând de la 22,9 milioane de lei în 2008 (6,23 milioane de euro) la 47,3 milioane de lei (10,6 milioane de euro) în 2013.

Cristina Bâtlan este şi unul dintre puţinii antreprenori români care a îndrăznit să se extindă şi în afara ţării, numele Musette fiind prezent în capitale ale modei precum Milano, New York şi Londra, dar şi în Luxemburg, Bulgaria sau Israel. Ambiţia ei din 2008 era ca într-un deceniu numele Musette să fie prezent în 300 de magazine din toată lumea. 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
antreprenori,
Cristina Bâtlan,
Musette
http://www.businessmagazin.ro/lideri/povestea-romancei-care-are-magazine-in-cele-mai-selecte-zone-din-milano-new-york-si-londra-14923452
14923452
comments powered by Disqus
Ascensiunea SUV Ascensiunea SUV

De la vehicule militare la camionete, de la maşini de familie la modele de lux - istoria aşa-numitelor Sports Utility Vehicles (SUV) începe încă din anii ’30, dar succesul lor a devenit evident la sfârşitul secolului trecut. Iar mai recent, popularitatea lui Duster nu face decât să confirme acest succes. Care este secretul popularităţii uriaşe de care se bucură SUV‑urile şi cât de mult reprezintă ele în contextul industriei auto globale?

vezi continuarea
ZF.ro
Povestea fascinantă a singurul român din lume cu titlul de ”Sir”. A construit centrul financiar al lumii Povestea fascinantă a singurul român din lume cu titlul de ”Sir”. A construit centrul financiar al lumii
ANUNŢUL incredibil făcut de Kaufland. Este pentru prima oară când se întâmplă aşa ceva în România
ONE.ro
A făcut zeci de milioane arătându-şi silueta imperfectă! A făcut zeci de milioane arătându-şi silueta imperfectă!
O româncă a renunţat la funcţia de director finaciar pentru a-şi deschide o afacere de succes!
Nicolle Stănese, prezentatoarea "Bake Off" România, a divorţat în secret
Descopera.ro
NASA: ''Aşa va arăta TERRA în 2099''. VIDEO NASA: ''Aşa va arăta TERRA în 2099''. VIDEO
Cum ne influenţează NUMELE EXISTENŢA
Chinezii REVOLUŢIONEAZĂ transportul. Ce au creat este COLOSAL - VIDEO
Go4it.ro
Detaliul care l-a „ŞOCAT” pe şeful Apple într-o pictură veche de 364 de ani: „Am crezut că ştiam acest lucru până seara trecută” Detaliul care l-a „ŞOCAT” pe şeful Apple într-o pictură veche de 364 de ani: „Am crezut că ştiam acest lucru până seara trecută”
OnePlus ieftineşte toate smartphone-urile din ofertă
Primul smartphone care include cameră foto cu termoviziune, disponibil acum la precomandă
Csid.ro
Când ai nevoie de o investigaţie Doppler? Când ai nevoie de o investigaţie Doppler?
10 lucruri pe care bărbaţii ar trebui să le facă în fiecare zi
Cele mai bune momente ale zilei pentru alimentele tale preferate