100 TINERI MANAGERI DE TOP - Ştefan Stavrositu, ING Asigurări de Viaţă

Autor: Ana Raduta Postat la 17 iunie 2012 860 afişări

Ştefan Stavrositu este responsabil în principal atât de atingerea obiectivelor de vânzări noi, cât şi de ţinta de menţinere a portofoliului de clienţi existenţi.

A început să lucreze la ING Asigurări de Viaţă (Nederlanden Asigurări de Viaţă România la acea dată) în aprilie 1999. Era încă student, aşa că nu s-a putut angaja decât cu jumătate de normă, dar, chiar şi aşa, a fost o oportunitate extraordinară pentru că a putut să înveţe secretele industriei şi să acumuleze experienţa pe care toate companiile o cer la angajare. "Imediat după ce am absolvit ASE - Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale, am primit o ofertă de angajare ca underwriter în departamentul de Servicii Clienţi", spune Stavrositu. Următorul pas a fost promovarea ca team leader al uneia dintre cele trei echipe de underwriteri şi policy services. "Practic, primii ani în ING i-am petrecut în departamentul client services, fiind în contact permanent şi cu colegii din forţa de vânzări, relaţie care mi-a fost de mare folos în traseul pe care l-am urmat în ING", povesteşte Ştefan Stavrositu. Una din responsabilităţile sale din acea vreme era conceperea şi livrarea de traininguri colegilor din vânzări pe partea de aspecte operaţionale şi produse de asigurare.

Din mai 2005 directorul naţional de vânzări de atunci i-a propus să lucreze direct cu el pe proiectele pentru forţa de vânzări a ING Asigurări de Viaţă, fiind, astfel, numit sales business advisor, funcţie despre care spune că i-a trasat direcţia carierei în vânzări. Trei ani mai târziu a fost promovat pe poziţia de director naţional de vânzări pe canalul tied agents, adică de consultanţi, după ce timp de doi ani şi jumătate fusese directorul adjunct al aceluiaşi canal de distribuţie.

Responsabilitatea sa principală din momentul de faţă este extrem de importantă în structura companiei pentru că trebuie să se asigure că sunt atinse atât obiectivele de vânzări noi, cât şi cele de menţinere a portofoliului de clienţi existenţi. În contextul ultimilor trei ani, în care piaţa de asigurări a scăzut, iar achiziţia unei poliţe de protecţie financiară nu s-a aflat pe listele de priorităţi ale românilor, rolul lui Stavrositu a devenit crucial în cadrul companiei.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-stefan-stavrositu-ing-asigurari-de-viata-9750163
9750163
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.