Mai tot timpul suntem puşi în poziţia de a face alegeri. Alegem cu ce ne îmbrăcăm, cu cine vorbim, ne alegem prietenii, colaboratorii şi furnizorii, ne alegem/selectăm angajaţii (şi aici chiar investim multe resurse: timp, oameni, bani etc.), alegem cum să ne prezentăm şi ne alegem cu mare grijă cuvintele. Prin alegeri, de fapt, luăm permanent decizii. Unele simple, altele complicate. Întrebând în ultimul timp oamenii pe care-i cunosc ce anume le face alegerile şi deciziile simple, majoritatea au spus că… brandul. Bran-dul însemnând nu numai acea „marcă de firmă„, ci însem--nând acel produs sau serviciu care deja ne-a cucerit, ne-a convins că este cel mai potrivit pentru noi. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.