STUDIU DE CAZ
Motorola
Motorola a aplicat in anii 80 un program de educare a angajatilor, pentru ca acestia sa inteleaga ce inseamna calitatea si controlul statistic al proceselor. In acelasi timp, a stabilit o serie de obiective cuprinse intr-un program numit Six Sigma, tinta finala fiind un numar cat mai redus de produse defecte la un milion de produse. In companie, echipe de lucratori efectuau verificari si revizuiri ale programului de calitate, iar acestea erau apoi generalizate la nivel de corporatie. In cinci ani de aplicare a Six Sigma, compania a inregistrat o scadere a numarului de produse defecte, de la 6.000 pentru un milion de produse pana la numai cateva pe milion in prezent. Economiile inregistrate au plecat, conform estimarilor companiei, de la 700 de milioane de dolari in primii cinci ani si au ajuns la 17 miliarde de dolari dupa 18 ani de aplicare.
Turbomecanica
Turbomecanica Bucuresti este prima companie din
ISO nu este insa decat una din certificarile necesare unei companii producatoare de componente pentru industria aeronautica. Turbomecanica a fost certificata, in domeniul calitatii, de o serie de companii din industria aeronautica internationala - Rolls-Royce, Cyclone Aviation Products, Israel Aircraft Industries, Bombardier, General Electric Aircraft Engines. Din anul 2000, Turbomecanica aplica metodologia Six Sigma creata de Motorola - un program ce urmareste atingerea unui grad inalt de calitate a produselor si un numar cat mai scazut de rebuturi si care combina analize statistice si metode specifice de management.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












