STRATEGIA UNIVERS’ALL

Postat la 05 decembrie 2006 1 afişăre

Pentru vanzarea bunurilor de larg consum, compania a dezvoltat mai multe tipuri de magazine:

 

SUPERMARKET: noua magazine de acest tip in Sibiu, Suceava, Targu Mures, Iasi, Constanta, Timisoara, Sighisoara, Tarnaveni si Sfantu Gheorghe.

  • Investitia: intre doua si cinci milioane de euro pe magazin
  • Suprafata: intre 600 si 2.500 mp
  • Numar de produse: 15.000
  • Angajati: 100 per magazin

 

HIPERMARKET: In centrul Bucurestiului compania opera din 2005 un magazin denumit "hipermarket alimentar". Magazinul avea 26 de case de marcat si permitea accesul la cele 1.000 de locuri de parcare ale Centrului Comercial Unirea.

  • Investitia: 12 milioane de euro
  • Suprafata de vanzare: 4.200 mp; suprafata totala: 6.000 mp
  • Numar de produse: 20.000
  • Angajati: 200 per magazin

 

PROXIMITATE: In Constanta, compania detine patru magazine sub sigla Uni’all.

  • Suprafata: 500 mp
  • Numar de produse: 6.000
  • Angajati: 20 per magazin

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
STRATEGIA UNIVERS’ALL
/cover-story/strategia-univers-all-1053034
1053034
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.