CE FACE BUTURUGA MICA?
Cresterea economica si ritmul alert al investitiilor in reclama nu au atras doar atentia marilor retele globale, ci si pe cea a jucatorilor regionali. Este cazul celor mai proaspeti actori pe piata: austriecii de la Braneti si grecii de la Ashley. Pe ce mizeaza ei in lupta?
Cresterea economica si ritmul alert al investitiilor in reclama nu au atras doar atentia marilor retele globale, ci si pe cea a jucatorilor regionali. Este cazul celor mai proaspeti actori pe piata: austriecii de la Braneti si grecii de la Ashley. Pe ce mizeaza ei in lupta?
BRANETI: Pariul agentiei este pe companiile austriece. Agentia - care si-a facut oficial intrarea pe piata la inceputul lui februarie - isi motiveaza intrarea in
Marius Braneti, CEO, admite ca da. Are insa Braneti forta sa duca un client de talia OMV/Petrom sau Erste/BCR, dat fiind ca agentia este abia la inceput de drum si are doar cinci angajati permanenti?
Braneti recunoaste ca nu, dar nu exclude ideea unor parteneriate cu alte agentii. Deocamdata, Braneti
ASHLEY: Reteaua regionala Ashley & Holmes (Grecia) este precum buturuga mica ce vrea sa rastoarne carul mare. Motivul intrarii A&H in
Modalitatea de intrare a A&H pe piata a fost urmatoarea: sa gaseasca o agentie romaneasca independenta dispusa sa se afilieze la reteaua Ashley, dar care sa le si ofere grecilor actiuni in business-ul din
Nu a fost insa nevoie de atata timp pentru ca Tataru sa-si dea seama ca relatia cu A&H nu merge. Proprietarul GMP a anuntat recent ca renunta la parteneriatul cu Ashley, indicand diferente de "viziune si strategie" intre echipele din
UNITED MEDIA & MEDIA INVESTMENT: Dar potul cel mare in afacerea Cosmote nu consta in bugetele de creatie, cat in cele de media. Cele 10-15 milioane de euro - la cat a fost evaluat neoficial clientul Cosmote pentru 2005-2006 - nu puteau trece neobservate in industrie. Cu atat mai mult cu cat, in urmatorii ani, Cosmote si-a propus sa fie printre primii cinci spenderi de publicitate din
Desi clientul a fost la inceput gestionat de o agentie relativ anonima pe piata, de anul acesta lucrurile se schimba radical: bugetele de reclama ale Cosmote vor fi rulate prin United Media, cel mai proaspat jucator printre agentiile de media. Agentia va fi detinuta, in proportii egale, de trei actionari. Primul este A&H din Grecia. Al doilea actionar va fi agentia Media Investment (in care sunt implicati, printre altii, Zoltan Szigeti - fost sef al operatiunilor WPP in Romania - si Dan Balotescu, fost manager la Initiative Media).
Iar cel de-al treilea actionar - care va si conduce United Media - va fi Dana Bulat, venita de la McCann Erickson, unde a lucrat timp de sapte ani. Szigeti si Bulat au confirmat aceasta structura de actionariat, in curs de operare. United Media si Media Investment vor stabili un parteneriat prin care isi vor uni portofoliile de clienti pentru a cumpara impreuna spatiu de reclama.
Cumulat, United Media si Media Investment vor avea clienti in valoare de "cateva zeci de milioane de euro", spune Zoltan Szigeti (Cosmote, Domo, ABN Amro Bank,
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












