Obiectiv: cu tabletele pentru copii în toată Europa

Postat la 26 octombrie 2021 67 afişări

Best Alternative Technologies, companie românească înfiinţată în 2019, care produce şi vinde tablete pentru copii şi alte accesorii precum căşti, tastaturi sau huse, dar şi laptopuri şi trotinete electrice şi-a continuat expansiunea şi în 2021 cu patru pieţe noi - Germania, Franţa, Italia şi Polonia -, în prezent fiind activă în şapte ţări. În continuare, fondatorul companiei, Raul Petre, are ca obiectiv să extindă businessul în toată Europa.

Ne dorim extinderea businessului la nivelul întregii Uniuni Europene. Anul viitor ne dorim să scalăm acest business. Suntem deschişi la noi parteneriate”, a spus în cadrul celei mai recente emisiuni ZF Ecosistemul Marketplace, Raul Petre, fondator al Best Alternative Technologies.

Compania, înfiinţată în urmă cu doi ani, a încheiat anul 2020 cu afaceri de peste 300.000 de euro (1,6 mil. lei), înregistrând o creştere de peste 500% faţă de anul precedent. De asemenea, pentru anul în curs, fondatorul companiei vizează o cifră de afaceri de peste 500.000 de euro, adică o creştere de peste 60% faţă de anul 2020, având în vedere extinderea pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria – care a avut loc la finalul anului trecut prin intermediul platformei marketplace a eMAG – şi intrarea pe pieţele din Germania, Franţa, Italia şi Polonia, din vara anului în curs. „Pentru anul în curs, comparativ cu anul trecut ne dorim o creştere de 60% – 70% a cifrei de afaceri, urmând ca anul viitor să depăşim pragul de un milion de euro.”

Creşterea înregistrată pe fondul pandemiei a putut fi observată şi la nivelul numărului de comenzi. „Am înregistrat o creştere a numărului de comenzi în mediul online de aproximativ 400% de la lună la lună. Am ajuns de la 500 de comenzi la un număr de 2.000 de comenzi la câteva luni.” Compania este prezentă, momentan, doar în mediul online, având un site propriu şi listând produsele pe diferite marketplace-uri active pe piaţa locală. Însă, planurile fondatorului Best Alternative Technologies vizează şi intrarea în mediul offline pe piaţa din România, prin intermediul unor parteneriate cu retaileri de pe piaţă.

„Urmează să semnăm nişte parteneriate cu marii retaileri. Nu am vrut să deschidem un showroom sau magazine proprii pentru că tocmai ce venise pandemia şi practic mediul online era mult mai bun pentru a vinde produsele”, a mai spus Raul Petre. El a menţionat că Best Alternative Technologies şi-a început activitatea pe platforma marketplace a eMAG în 2019, odată cu lansarea pe piaţă, iar în prezent are listate peste 60 de produse. De asemenea, aproximativ 40% din veniturile companiei Best Alternative Technologies sunt generate de vânzările de pe site-ul propriu, în timp ce celelalte canale de vânzare online generează 60%, din care 40% reprezintă vânzările înregistate pe platforma eMAG Marketplace.

„Ne doream ca brandul să devină repede cunoscut”, a spus reprezentantul Best Alternative Technologies.

Pe lângă partea de vânzare, Best Alternative Technologies produce în fabricile din China tabletele educaţionale şi accesoriile pentru acestea sub brandul Smart TabbyBoo. „Lucrăm cu peste şapte fabrici din China. Practic, producem aceste tablete în lohn, cum alţii produc la noi haine pentru branduri renumite şi noi producem tablete pentru România şi nu numai.”

Best Alternative Technologies a luat naştere în 2019 dintr-o nevoie personală a fondatorului, când căuta „tableta potrivită” pentru fiul lui.  „Am creat marca Smart TabbyBoo, care a luat naştere odată cu venirea pe lume a băieţelului meu, şi prin acest brand am vrut să creăm partea de educaţie, adică cei mici să folosească gadgetul într-un mediu plăcut, dar educativ”, a povestit Raul Petre. Una dintre provocările cu care s-a confruntat fondatorul companiei româneşti a fost legată de traducerea descrierilor produselor pentru fiecare ţară în care s-a extins, a adăugat Raul Petre.

Compania oferă consumatorilor şi servicii postvânzare.

Despre efectele pandemiei asupra activităţii companiei, fondatorul Best Alternative Technologies a spus că situaţia creată de criza sanitară a accelerat migrarea consumatorilor în mediul online, ceea ce a avut efecte pozitive asupra indicatorilor economici ai businessului românesc.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.