Mi-a spus taximetristul
In cautarea unor moduri mai eficiente de a ajunge la clienti, companiile apeleaza la metode de publicitate inedite.
Initiativa de a oferi servicii de publicitate prin intermediul soferilor de taxi apartine unei firme britanice, Taxi Promotions UK. Aceasta a lansat un serviciu intitulat Womad Taxis (Word of Mouth Advertising – publicitate „din gura in gura”), iar directorul firmei, Asher Moses, considera ca serviciul va putea fi utilizat pentru toate categoriile de produse. Compania a inceput cu promovarea vacantelor, avand in plan sa extinda publicitatea prin intermediul taximetristilor si la linii aeriene, recunoscand insa ca unele produse, cum ar fi cele de asigurare sau bancare, vor fi mai greu de popularizat pe aceasta cale, in timp ce altele, ca pokerul online, vor fi usor de promovat deoarece multi dintre soferi sunt jucatori pasionati.
Cumparatorii de publicitate sunt constienti ca este mult mai greu sa ajunga la publicul-tinta prin canalele traditionale, asa incat recurg la tot felul de solutii neconventionale, cum ar fi trimiterea de actori in supermarketuri care sa cumpere cantitati mari dintr-o anumita marca de inghetata, spre exemplu, si sa discute cu voce tare meritele acesteia - sau la angajarea de agenti publicitari pe baza unor chestionare care sa dovedeasca influenta acestora asupra persoanelor din cercul lor. Agentii primesc gratuit produse care nu sunt inca disponibile in magazine si discuta despre ele cu rudele si prietenii, dupa care dau raportul la firma care i-a angajat. Unul dintre pionierii in domeniu, firma britanica Bzz Agents, are deja 100.000 de astfel de agenti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
-
Bancul de vineri | Femeile la dietă
GANDUL.RO
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro