Magazinul unde clienţii n-au voie să atingă marfa

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 18 martie 2012 39 afişări

Un mic magazin de antichităţi din New York impune clienţilor care-i trec pragul reguli stricte, nelăsându-i să atingă produsele decât sub atenta supraveghere a personalului, nu pentru că s-ar teme de furturi, ci pentru că ele sunt atât de delicate încât sunt foarte uşor de spart, scrie The New York Times.

Magazinul Bardith, condus de 47 de ani de proprietara sa, Edith Wolf, oferă atât colecţionarilor, cât şi decoratorilor de interioare care doresc să-şi mulţumească clienţii pretenţioşi vase de porţelan englezesc din secolul al optsprezecelea şi obiecte de artă. Specialitatea proprietarei o reprezintă aşa-numita "creamware", veselă cu diverse modele pe un fond crem, foarte populară în Anglia de pe la jumătatea secolului al XVIII-lea până spre anul 1840.

Edith Wolf a vânat neobosită articole care au făcut cândva parte din acelaşi set, precum şi alte vechituri de preţ, cu care a umplut până la refuz micul magazin. Clienţii care trec pragul Bardith au parte de sfaturi din partea patroanei, care-i ajută să-şi alcătuiască o colecţie sau pur şi simplu să-şi decoreze locuinţele cu cele mai potrivite obiecte de porţelan, nefiind evitaţi nici cei care vor doar un singur articol frumos care să le bucure ochii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
SUA,
comert,
magazin,
antichitati,
New York,
Edith Wolf
/arta-si-societate/panorama/magazinul-unde-clientii-n-au-voie-sa-atinga-marfa-9411924
9411924
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.