Aroma mileniului

Postat la 26 februarie 2007 4 afişări

Luna viitoare, Calvin Klein va introduce pe piata o noua aroma, in2u, ce urmareste succesul parfumului CK One creat in 1994 de Calvin Klein si care a devenit identitatea olfactiva a generatiei x din accea perioada. CK One a fost una dintre cele mai bine vandute parfumuri din toate timpurile, vanzand 20 de sticle pe minut. De data aceasta in2u se va adresa generatiei 'millenials', generatia informatiei rapide si a imaginilor iar parfumul va trebui sa oglindeasca tocami caracteristicile viitorului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Aroma,
mileniului,
/arta-si-societate/lifestyle/aroma-mileniului-4073664
4073664
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.