Lufthansa vânează corporatiştii din avion că să le furnizeze oferte personalizate

Autor: Razvan Muresan Postat la 26 februarie 2015 542 afişări

Grupul german Lufthansa, al treilea cel mai mare transporator aerian de pe piaţa românească, va folosi la nivel mondial serviciul Altéa Corporate Recognition, dezvoltat de compania Amadeus, pentru a oferi servicii suplimentare pe parcursul călătoriei pasagerilor care zboară în interes de serviciu.

Lufthansa vânează corporatiştii din avion că să le furnizeze oferte personalizate

“Companiile aeriene nu au fost în măsură să personalizeze şi să diferenţieze în mod eficient ofertele pentru clienţii corporativi. Altéa Corporate Recognition este un instrument care permite companiei aeriene să recunoască mai uşor clienţii corporativi, chiar din momentul în care aceştia fac o rezervare. Acest lucru permite companiei să furnizeze clienţilor săi de business oferte personalizate în orice moment al călătoriei, îmbunătăţind astfel experienţa călătorilor”, susţin oficialii Amadeus.

Lufthansa va putea oferi servicii şi asistenţă personalizată încă de la primul pas al planificării călătoriei, precum acces special sau parcurgerea mai rapidă a punctelor de securitate din aeroport.

"Clienţii corporativi reprezintă grupul de clienţi de bază pentru companiile aeriene de talie mondială, precum Lufthansa. Amadeus Altéa Corporate Recognition ne permite să creştem valoarea livrată clienţilor noştri corporativi şi oamenilor de afaceri, deopotrivă. Această realizare reprezintă un moment cheie în călătoria noastră spre a livra o experienţă mai personalizată şi mai diferenţiată, permiţându-ne să răspundem mai bine nevoilor clienţilor, să creştem gradul de satisfacţie a acestora şi să îmbunătăţim, în acelaşi timp, productivitatea", a declarat Christian Tillmans, vicepreşedinte  Lufthansa.

Compania Amadeus este un furnizor de soluţii de tehnologie şi de distribuţie pentru industria de turism. Grupurile de clienţi includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenţii de turism şi site-uri specializate) şi clienţi finali (corporaţii şi companii de management al turismului).

În prezent, pentru clienţii corporate ai Lufthansa este disponibil şi cardul Miles&More Gold, un card de credit emis de UniCredit Ţiriac Bank în parteneriat cu Lufthansa şi membrii Star Alliance, care permite deţinătorului de card să acumuleze mile pentru fiecare tranzacţie efectuată la comercianţi. Acestea pot fi transformate ulterior în zboruri, călătorii sau produse de la parteneri.

Unul din patru români care a zburat în 2013 cu o companie de linie şi-a cumpărat bilet de avion de la Lufthansa, ceea ce a făcut ca grupul să urce pe locul al treilea pe piaţa locală, după Wizz Air şi TAROM. Din 2014, nemţii au unificat conducerea filialelor locale Lufthansa, Austrian şi Swiss, iar italianul Antonio Tassone trebuie să aducă în aeronave 1,5 milioane de pasageri, fără să conteze însă pe low-cost-ul Germanwings, care a rămas fără aripi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lufthansa,
oferte,
furnizare,
avion
/analize/transporturi/lufthansa-vaneaza-corporatistii-din-avion-ca-sa-le-furnizeze-oferte-personalizate-13898506
13898506
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.