Cele mai mari rate de conversie le au magazinele Carrefour si Praktiker
Monica Barbu, vicepresedinte al companiei de consultanta imobiliara The Advisers Knight Frank, vorbeste de o pondere medie a cumparatorilor din totalul vizitatorilor de mall de 30-60%.
Pe de alta parte, George Teleman estimeaza ca rata de conversie a Vitantis a fost anul trecut de 70%, influentata pozitiv de faptul ca proiectul este un parc de retail, avand mai multe unitati de sine statatoare. "Chiriasi ca Praktiker sau Carrefour inregistreaza de departe cele mai ridicate rate de conversie, in timp ce magazinele de fashion inregistreaza rate considerabil mai mici."
Citeste mai multe in "Cele mai vizitate malluri din Bucuresti"
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro