Cele mai mari rate de conversie le au magazinele Carrefour si Praktiker

Postat la 09 mai 2010 97 afişări

Monica Barbu, vicepresedinte al companiei de consultanta imobiliara The Advisers Knight Frank, vorbeste de o pondere medie a cumparatorilor din totalul vizitatorilor de mall de 30-60%.

Pe de alta parte, George Teleman estimeaza ca rata de conversie a Vitantis a fost anul trecut de 70%, influentata pozitiv de faptul ca proiectul este un parc de retail, avand mai multe unitati de sine statatoare. "Chiriasi ca Praktiker sau Carrefour inregistreaza de departe cele mai ridicate rate de conversie, in timp ce magazinele de fashion inregistreaza rate considerabil mai mici."

Citeste mai multe in "Cele mai vizitate malluri din Bucuresti"

Urmărește Business Magazin

/analize/imobiliare/cele-mai-mari-rate-de-conversie-le-au-magazinele-carrefour-si-praktiker-6089184
6089184
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.