CSR 2021: Castorul Titi

Postat la 06 decembrie 2021 160 afişări

Auchan România

Motivaţie: Când ai neşansa de a te naşte într-un mediu defavorizat sau într-o familie fără posibilităţi, bucuria copilăriei este înlocuită de grijile cotidiene, de neputinţa de a-i ajuta pe părinţii care nu reuşesc să asigure mesele zilnice. Şcoala este ceea ce faci când termini munca în casă şi curte, pe la vecini, observă reprezentanţii Auchan România.

Descrierea proiectului: Pentru a veni în sprijinul eforturilor de a reconstrui viitorul copiilor proveniţi din medii vulnerabile şi familiilor acestora, Auchan l-a adus în magazinele sale pe castorul Titi, o jucărie de pluş. Scopul lui Titi a fost să aducă o bucurie clienţilor, cât şi hrană, îmbrăcăminte şi încălţăminte, susţinere pentru efectuarea temelor şi materiale educaţionale pentru copiii din grija Fundaţiei FARA prin programul Combaterea Sărăciei prin Educaţie. Astfel, pentru fiecare jucărie de pluş Titi achiziţionată, Auchan a donat câte şapte lei către Fundaţia FARA.

Castorul Titi a reprezentat un efort comun al Auchan România şi Fundaţiei FARA cu scopul de a veni în sprijinul copiilor proveniţi din medii vulnerabile şi care au nevoie de sprijin educaţional, familial şi social.Campania s-a desfăşurat în două etape: etapa I – 30 septembrie - 31 decembrie 2020, iar etapa II – 1 ianuarie - 31 martie 2021.

Campania de strângere de fonduri a beneficiat de o comunicare 360, castorul Titi fiind promovat intens atât în social media, cât şi pe TV, newslettere, comunicare internă şi prin intermediul liderilor de opinie. Jucăria a putut fi cumpărată din orice hipermarket Auchan, din magazinele MyAuchan, din benzinăriile Petrom sau comandat din magazinul online sau aplicaţia Auchan. Preţul unui castor Titi a fost de 24,90 lei.

Rezultate: În primele trei luni de campanie, respectiv în perioada 30 septembrie - 31 decembrie 2020, peste 230.000 de lei au fost donaţi de Auchan Retail România pentru programul Fundaţiei FARA – Combaterea Sărăciei prin Educaţie. Suma a fost strânsă exclusiv în cadrul campaniei derulate în hipermarketurile Auchan. La finalul celei de-a doua etape, respectiv în perioada 1 ianuarie - 31 martie 2021, Auchan a donat 60.000 de euro Fundaţiei FARA, românii cumpărând peste 40.000 de jucării Titi.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.