Carrefour România: Act for Good

Postat la 04 ianuarie 2022 283 afişări

Carrefour România: Act for Good

Carrefour România a lansat la începutul anului programul Act for Good, care transformă cumpărăturile într-o experienţă personalizată, cu impact social.

Descrierea inovaţiei:

Prin fiecare sesiune de shopping, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot beneficia de reduceri la produse şi experienţe personale (degustări de vin, evenimente, alte activităţi) şi pot face fapte bune, donând punctele acumulate ONG-urilor incluse în aplicaţie. La fiecare cauză, se stabileşte o sumă de puncte, care odată atinsă prin donaţiile clienţilor, se transformă într-o donaţie financiară sau sub formă de produse din partea Carrefour către asociaţia respectivă. Programul este integrat în aplicaţia Carrefour, disponibilă gratuit atât în App Store cât şi în Google Play. Fiecare achiziţie realizată pe baza codului Act For Good este răsplătită cu un punct pentru fiecare 20 de lei cheltuiţi (excepţie făcând băuturile alcoolice şi tutunul), iar utilizatorii primesc extra puncte la produsele special semnalizate, acestea cumulându-se exclusiv în contul individual – atât la cumpărături online, cât şi în magazin.

Elementul de noutate:

Act for Good este primul program care răspunde atât unor nevoi individuale din partea clienţilor: de a avea acces la beneficii extinse şi de a-şi optimiza bugetul, cât şi unor nevoi la nivelul comunităţii – prin cauzele pe care clienţii le pot susţine direct din aplicaţie. În plus, în premieră pe piaţa locală de retail, programul oferă acces la o suită de experienţe, mereu altele (webinarii, vizite la crame de vin sau diverse locaţii unice, degustări de vin online, sesiuni de styling etc.), direct din aplicaţie. Astfel, clienţii au o experienţă de cumpărături semnificativ îmbunătăţită, pe de o parte, prin faptul că programul răspunde nevoilor lor la nivel de buget, cât şi prin faptul că le oferă experienţe unice şi, mai ales, le aduce un sens mai profund cumpărăturilor. Programul este valabil şi în platforma Bringo, cele două aplicaţii comunicând direct. De exemplu, utilizatorii îşi pot adăuga produse AFG din aplicaţia Carrefour în coşul Bringo.

Efectele inovaţiei:

La nivel macro, programul oferă o experienţă de cumpărături comprehensivă, spun reprezentanţii companiei. La nivel micro, au fost înregistraţi lunar peste 700.000 de utilizatori activi, s-au înregistrat 4 milioane de sesiuni în aplicaţie pe lună, o treime din vânzări au fost efectuate prin Act For Good şi au fost donate peste 3,8 milioane de puncte în aproximativ jumătate de an, printre altele.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.