Vedete, firme şi ministere au cumpărat "Like"-uri false pe Facebook şi followers fictivi pe Twitter

Postat la 07 ianuarie 2014 68 afişări

Vedete, companii şi chiar Departamentul de Stat american au cumpărat "Like"-uri false pe Facebook, followers fictivi pe Twitter şi vizualizări falsificate pe YouTube de la o serie de "ferme de click-uri" aflate în afara apelor teritoriale americane.

Vedete, firme şi ministere au cumpărat "Like"-uri false pe Facebook şi followers fictivi pe Twitter

 Angajaţii de la aceste "ferme de click-uri" sunt plătiţi pentru a apăsa de multe ori pe zi butonul "Like" de pe Facebook, pentru a viziona videoclipuri pe YouTube şi pentru a redistribui anumite comentarii publicate pe Twitter cu scopul de "a umfla" cifrele care descriu traficul de pe reţelele de socializare, informează dailymail.co.uk.

De când platforma Facebook a fost lansată în urmă cu 10 ani, utilizatorii acesteia au folosit-o pentru a-şi spori câştigurile financiare, pentru a-şi face mai mulţi prieteni, pentru a se lăuda cu drepturile obţinute sau cu victoriile lor pe plan profesional. În tot acest timp, companiile de "social media" au citat fără încetare nivelurile de angajare ale utilizatorilor pe aceste platforme pentru a-şi lăuda valoarea.

Însă o analiză realizată de Associated Press a descoperit existenţa unei pieţe globale a click-urilor false, aflată în creştere, pe care autorităţile din domeniul online încearcă să o îngrădească. Casele de discuri online şi companiile organizatoare de show-uri TV s-au folosit de posibilitatea de a face multe milioane de dolari prin "umflarea" cifrelor afiliate activităţilor lor de pe reţelele de socializare.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vedete-firme-si-ministere-au-cumparat-like-uri-false-pe-facebook-si-followers-fictivi-pe-twitter-11861332
11861332
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.