Un start-up pe zi. Trei tineri din Iaşi au strâns 40 de chioşcuri sub aceeaşi umbrelă. „Banii noştri rămân în Iaşi. Producem local, consumăm local, investim local, dezvoltăm comunitatea.“

Postat la 13 decembrie 2018 354 afişări

Proiectul La Băcănie, iniţiat în urmă cu trei ani de către Iustinian Cozma Rusu împreună cu doi prieteni, a reuşit să adune până în prezent 40 de chioşcuri din judeţ, inclusiv din zona rurală, sub un brand comun, iar veniturile lunare se ridică la un milion de euro la nivelul întregii reţele de mici magazine.

Un start-up pe zi. Trei tineri din Iaşi au strâns 40 de chioşcuri sub aceeaşi umbrelă. „Banii noştri rămân în Iaşi. Producem local, consumăm local, investim local, dezvoltăm comunitatea.“

„Vrem să adunăm la un loc toate magazinele alimen­ta­re de cartier şi să facem un mic lanţ, care să aibă aceiaşi fur­nizori şi aceleaşi preţuri, ca să poată concura cu super­mar­keturile. Acum avem 40 de magazine partenere sub ace­laşi brand şi 15 furnizori locali. Producem local, con­su­măm local, investim local, dezvoltăm comunitatea noas­tră, mai simplu spus: banii noştri rămân în Iaşi“, po­ves­teşte Iustinian Cozma Rusu, cofondatorul proiectului La Băcănie.

El spune că în cei trei ani a investit circa 10.000 de euro din surse proprii în acest proiect şi îi sfătuieşte pe tinerii antreprenori să acumuleze minimum 10.000 de ore de expertiză în domeniul în care îşi doresc să activeze înainte de a deveni antreprenori.

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
iasi,
bani,
comunitate,
investitii

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.