Un retailer german a investit anul acesta 45 de milioane de lei în România. Spre ce au fost direcţionate fondurile

Autor: Andra Stroe Postat la 22 noiembrie 2022 94 afişări

Un retailer german a investit anul acesta 45 de milioane de lei în România. Spre ce au fost direcţionate fondurile

Retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a înregistrat anul acesta o cifră de afaceri de 827 de milioane de lei, în creştere cu 31,7% faţă de anul anterior. Una dintre cele mai importante borne atinse de companie în 2022 a fost lansarea magazinului online, anunţată în luna septembrie. De asemenea, anul curent a adus „îmbunătăţiri semnificative” şi în zona de magazine şi depozit, spun reprezentanţii companiei într-un comunicat.

„Zilele trecute am lansat şi aplicaţia pentru mobil, care vine în completarea tuturor serviciilor, având însă şi unele facilităţi noi, precum opţiunea de a scana codul de bare al produselor”, transmite Daniela Jordanovski, Director Marketing şi Achiziţii, dm drogerie markt România.

În cursul acestui an, dm drogerie markt a investit în extinderea şi îmbunătăţirea reţelei de magazine, infrastructurii de depozit şi lansarea magazinului online din ţară aproximativ 45 de milioane de lei. De asemenea, a marcat şi o premieră, lansând, la Bucureşti (în Centrul Vechi), în luna mai, cel mai mare magazin dm din România, cu o suprafaţă de 900 de metri pătraţi, unitatea fiind structurată pe două etaje.

La finalul anului financiar, dm drogerie markt România număra 126 de filiale active în toată ţara, iar în ultimul an au fost inaugurate mai multe magazine în Cluj-Napoca, Bucureşti, Făgăraş, Sovata, Turda, Braşov, Piatra Neamţ, Timişoara, Zalău, Ploieşti şi Baia Mare, procesul de expansiune început în urmă cu câţiva ani fiind în plină dezvoltare. „Am continuat şi în anul financiar 2021 – 2022 planul de expansiune la nivel de ţară. Pentru noi este important să ne aflăm în proximitatea clienţilor. Odată cu lansarea magazinului online, la final de septembrie, am dezvoltat şi mai mult reţeaua naţională”, afirmă Cristian Crişan, Administrator dm drogerie markt România.

Compania a extins, în intervalul 2021 – 2022, şi numărul de branduri din portofoliu, introducând, de pildă, mărci ca Geek&Gorgeous, Purito, NYX, Sinergy Therm, Dermacol, Enroush şi Geenfeels. În plus, în categoria mărcilor proprii s-au alăturat Ivorell, no planet b şi Balea natural beauty. „Produsele no planet b sunt rezultatul unui proiect centrat pe conceptul de upcycling, care utilizează resursele existente şi prin care se poate renunţa la materiile prime noi. Resturile de la producţia de suc de fructe, procesarea alimentelor, cele de la recoltarea şi producţia de ulei sunt reciclate şi sunt folosite pentru noile produse de frumuseţe.”

Totodată, dm drogerie markt a lansat în urmă cu două luni şi un site de recrutare unde se prezintă toate departamentele companiei, descrierea activităţii şi posturile vacante.

Reyailerul a fost înfiinţat în 1973, iar în România, lanţul de magazine este prezent de 15 ani, fiind în continuă expansiune, cu 1.206 de angajaţi şi 126 de magazine active.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
companie,
lansare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.