The Economist, la cumparaturi in SUA
Publisherul revistei The Economist planuieste sa foloseasca o parte din "rezerva cash" de 73 de milioane de lire sterline de care dispune pentru a-si diversifica portofoliul - iar primele "tinte" sunt cateva reviste economice si politice din SUA, scrie cotidianul londonez The Times.
Publisherul revistei The Economist planuieste sa foloseasca o parte din "rezerva cash" de 73 de milioane de lire sterline de care dispune pentru a-si diversifica portofoliul - iar primele "tinte" sunt cateva reviste economice si politice din SUA, scrie cotidianul londonez The Times. In iunie, grupul a pierdut licitatia pentru Inc. si Fast Company, doua titluri detinute anterior de Gruner a Jahr, in fata lui Joe Mansueto (fondatorul publicatiei Morningstar, care a platit 35 de milioane de dolari).
Bill Emmott, redactorul-sef al The Economist, spune ca grupul "este inca interesat sa se extinda in Statele Unite, o piata despre care stim destule". O achizitie buna ar putea diminua dependenta grupului de cel mai important titlul din portofoliu, revista The Economist, care a adus in perioada martie 2004 - martie 2005 incasari de 166 de milioane de lire sterline dintr-un total de 197 milioane. In ultimii zece ani, tirajul revistei a crescut cu 74%, ajungand la aproape un milion de exemplare pe editie. Britanicii de la The Economist Group detin in Statele Unite CFO, o revista care se adreseaza finantistilor, si Roll Call, o publicatie politica. Si in Europa grupul detine un titlu politic, The European Voice. Circa jumatate din tirajul total al The Economist se vinde in SUA, iar compania intentioneaza sa investeasca in continuare aici, pentru a-si imbunatati incasarile din publicitate.
"Multi oameni vor sa faca economii, iar cand calatoresc, prefera sa o faca in interiorul Uniunii Europene", spune Robert Lohkamp, reprezentant al unei companii germane cu filiala in Rusia. "Cu linii aeriene ieftine, pot zbura din Cologne pana in Barcelona sau Stockholm cu doar 30 de euro. In astfel de conditii, St. Petersburgul trebuie sa le ofere ceva extraordinar pentru ca excursia sa merite banii."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












