TeraSteel, creşteri de două cifre pe toate liniile în 2018
TeraSteel, parte a Grupului TeraPlast, unul dintre cei mai importanţi producători de panouri termoizolante şi hale la cheie, a avut anul trecut o creştere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii către piaţa din Serbia.
De altfel, compania a înregistrat creşteri de două cifre pe toate categoriile de produse în 2018. Astfel, volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% faţă de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluţiilor la cheie sub forma de hale industriale, spaţii logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric. Halele la cheie sunt un produs modular, durabil, uşor de asamblat şi relocat, adaptabil la o gamă largă de nevoi şi cerinţe, în acord cu tendinţele de construire din domeniu.
În 2018, piaţa de panouri sandwich a fost puternic influenţată de dinamica înregistrată în sectorul de construcţii civile şi industriale, compania mizând pe o creştere a acestui segment şi pentru perioada următoare.
Pentru 2019, TeraSteel vizează o creştere a business-ului de peste 15% pe fondul investiţiilor din industrie, a lansării de noi produse şi a avansului investiţiilor străine, care vor genera creşteri în cererea de produse din portofoliul TeraSteel.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=17912620&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro