Tânărul responsabil de rebrandingul unuia dintre cele mai exportate produse româneşti

Autor: Ioana Matei Postat la 10 august 2017 1038 afişări  

Tânărul responsabil de rebrandingul unuia dintre cele mai exportate produse româneşti
Tânărul responsabil de rebrandingul unuia dintre cele mai exportate...

Ciprian Istrate conduce o echipă de peste 120 de persoane şi conturează viziunea şi strategia dezvoltării portofoliului de produse consumer – atât suita de soluţii Bitdefender destinată protejării computerelor şi telefoanelor consumatorilor individuali, cât şi produsul Bitdefender BOX, dispozitivul de securitate care protejează toate gadgeturile inteligente conectate la internet, lansat în premieră mondială în 2015.

Ciprian Istrate, în prezent vicepreşedinte pentru soluţii de securitate destinate pieţei rezidenţiale, lucrează la Bitdefender din 2002 şi a coordonat în 2011 rebrandingul companiei, cu o contribuţie importantă în poziţionarea tehnologiilor Bitdefender în industria globală de securitate cibernetică. Spune despre momentul rebrandingului că a fost unul dintre cele mai dificile şi complexe din cariera sa, cu momente de blocaj ce păreau de nerezolvat la acel moment, dar şi cu satisfacţii enorme, odată finalizat. Istrate a ocupat anterior funcţia de global marketing director al companiei şi a avut o contribuţie decisivă la formarea primei echipe din România responsabile de marketing la nivel internaţional.

Deşi are aproape 15 ani în Bitdefender, Ciprian Istrate spune că se vede în companie şi peste un deceniu şi nicidecum antreprenor. Asta pentru că, spune el, se simte antreprenor chiar dacă are statut de angajat: „Bitdefender reprezintă o continuă provocare. Aici de fapt şi de drept este o adevărată şcoală de antreprenori. Zilnic eşti expus la diferite probleme ce te împing constant către învăţare”.

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie.


 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

In vino veritas In vino veritas

Licoarea lui Bacchus a cucerit de-a lungul anilor papilele gustative ale pasionaţilor de vin şi a câştigat un loc de cinste şi în portofoliile unora dintre cei mai importanţi oameni de afaceri din lume. Unii au investit în podgorii pe colinele din Toscana sau Bordeaux, în timp ce alţii au pariat pe colecţii de sute sau mii de sticle a căror valoare creşte odată cu vârsta şi al căror randament este similar cu cel al aurului sau al operelor de artă.

vezi continuarea
ZF.ro
Este oficial: O nouă TELEVIZIUNE în România, care vrea să spulbere televiziunile tradiţionale. Răsturnare totală de situaţie în piaţă Este oficial: O nouă TELEVIZIUNE în România, care vrea să spulbere televiziunile tradiţionale. Răsturnare totală de situaţie în piaţă
ONE.ro
Poză de familie. Fiul Alexandrei Dinu, cu fratele cel mic în braţe Poză de familie. Fiul Alexandrei Dinu, cu fratele cel mic în braţe
Cum arăta Mihaela Rădulescu la plajă acum aproape 20 de ani
Nunta anului! Doar inelul de logodnă a costat 9 milioane de euro
Descopera.ro
Cum au UCIS americanii mii de români în doar câteva minute. ''Nimeni nu a scăpat neatins. Priveliştea e SFÂŞIETOARE''. Imagini VIDEO în premieră Cum au UCIS americanii mii de români în doar câteva minute. ''Nimeni nu a scăpat neatins. Priveliştea e SFÂŞIETOARE''. Imagini VIDEO în premieră
Filmul care a SCANDALIZAT Biserica ortodoxă. ''A fost un SFÂNT. Este o blasfemie'' - VIDEO
Un ASTEROID uriaş se apropie de Pământ. Experţii sunt acum în stare de alertă. ''Efectele sale ar putea fi mult mai devastatoare''
Go4it.ro
Motorola a brevetat display-ul care se „vindecă” singur Motorola a brevetat display-ul care se „vindecă” singur
iPhone 8 apare într-o reclamă McDonald's
Galaxy S8 a fost de departe cel mai bine vândut smartphone cu Android în T2, dar nu a reuşit să se apropie de iPhone 7
Csid.ro
Scuze sau sex? Ce preferă bărbaţii după o ceartă Scuze sau sex? Ce preferă bărbaţii după o ceartă
De ce ajung femeile să aibă probleme în viaţa sexuală
Istoria vibratorului în imagini

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.