Sistem de măsurare a nivelului de satisfacţie a pasagerilor, pe Aeroportul "Henri Coandă". Cum va funcţiona sistemul "Happy or Not"

Postat la 28 ianuarie 2014 40 afişări

Sistemul internaţional "Happy or Not" de măsurare a nivelului de satisfacţie a pasagerilor faţă de serviciile oferite a fost introdus, marţi, pe Aeroportul "Henri Coandă", primul domeniu fiind cel al parcărilor publice, a anunţat Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

Sistem de măsurare a nivelului de satisfacţie a pasagerilor, pe Aeroportul "Henri Coandă". Cum va funcţiona sistemul "Happy or Not"

"Sistemul «Happy or Not» aplicat în Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti include un număr de opt dispozitive, care afişează o întrebare la care pasagerii pot răspunde apăsând unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» până la «very unhappy»). Acest sistem va monitoriza şi măsura, în timp real, nivelul de satisfacţie a pasagerilor atât faţă de calitatea serviciilor din aeroport, cât şi faţă de angajaţii care realizează respectivele servicii", se arată într-un comunicatul de presă al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, transmis marţi agenţiei MEDIAFAX.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/sistem-de-masurare-a-nivelului-de-satisfactie-a-pasagerilor-pe-aeroportul-henri-coanda-cum-va-functiona-sistemul-happy-or-not-11980141
11980141
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.