Rezultatele înregistrate de unităţile Fashion House România i-au determinat pe reprezentanţii businessului să demareze o nouă etapă de extindere în sudul Capitalei. Când va fi terminată faza II

Autor: Andra Stroe Postat la 18 septembrie 2023 34 afişări

Rezultatele înregistrate de unităţile Fashion House România i-au determinat pe reprezentanţii businessului să demareze o nouă etapă de extindere în sudul Capitalei. Când va fi terminată faza II

Fashion House Group, operatorul singurelor două centre outlet profesionale din România, a demarat săptămâna trecută lucrările de construire a fazei a doua a celui de-al doilea centru outlet din portofoliul local, Fashion House Pallady, care îşi va deschide porţile în trimestrul trei din 2024. Proiectul de extindere va acoperi în faza 2 o suprafaţă de 5,727 mp, din care 53% este deja închiriată, şi va beneficia de prezenţa unor branduri de renume precum Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour sau Sport Vision. Reprezentanţii businessului se aşteaptă ca lista de chiriaşi să transforme proiectul într-una dintre cele mai râvnite destinaţii de smart shopping şi de petrecere a timpului liber din estul Bucureştiului.

Fashion House Pallady operează în prezent pe o suprafaţă de 7,954 mp, faza 1 găzduind zeci de magazine ale unor mărci celebre, precum Nike, BSB, Triumph, Lee Cooper, Ecco, Puma, Penti, Sizeer, Samsonite sau U.S. Polo Assn, restaurante, cafenele şi o zonă de joacă pentru copii. Potrivit reprezentanţilor businessului, extinderea centrului este susţinută de performanţa favorabilă a brandului în România, care şi-a depăşit realizările de la trimestru la trimestru. Astfel, la finalul lunii august 2023, Fashion House Militari a marcat o creştere de 38% a vânzărilor şi de 30% a traficului, în timp ce vânzările Fashion House Pallady au crescut cu 29%, iar traficul cu 32%.

„Prin această extindere în Bucureşti a Fashion House Pallady, cel mai recent proiect al nostru din capitală şi cel de-al şaptelea centru de acest tip dezvoltat de Liebrecht & wood şi Fashion House Group în Europa, facem un pas firesc în consolidarea prezenţei noastre pe piaţa de outlet locală, care, în pofida ultimilor ani atipici, a reuşit să rămână extrem de atractivă pentru consumatori  şi are o perspectivă creştere deja dovedită. Cu gândul la clienţii noştri, care au devenit mult mai selectivi şi atenţi nu doar la calitatea produselor achiziţionate, ci şi la preţul acestora, aducem în centrele noastre o ofertă care răspunde dorinţelor acestora. Planul nostru imediat este să venim în întâmpinarea nevoilor cumpărătorilor printr-un mix de retail atractiv, în care vor fi prezente atât branduri internaţionale puternice, de tip ancoră, cât şi mărci locale de prestigiu, dar şi prin evidenţierea şi diversificarea ofertelor din zona de lifestyle şi timp liber”, a declarat Brendon O'Reilly, Managing Director al Grupului Fashion House, într-un comunicat de presă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fashion,
extindere,
business

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.