REWE investeşte anul acesta 80 de milioane de euro în România. Spre ce vor fi direcţionate investiţiile grupului german

Autor: Ioana Matei Postat la 18 aprilie 2018 134 afişări

Grupul german REWE investeşte 80 de milioane de euro anul acesta în dezvoltarea reţelei Penny Market, iar până în 2025, valoarea investiţiilor direcţionate pe piaţa locală va ajunge până la 565 de milioane de euro, potrivit lui Daniel Gross, directorul general al REWE România.

REWE investeşte anul acesta 80 de milioane de euro în România. Spre ce vor fi direcţionate investiţiile grupului german

„Mai avem de făcut 58 de remodelări, de finalizat extinderea depozitului de la Turda, care va fi gata undeva pe la mijlocul anului, avem în continuare planificate deschideri de magazine, achiziţii de terenuri”, descrie Gross direcţiile principale de investiţii. Compania mizează pe o extindere agresivă, în contextul în care, până în 2025, când  şi-a fixat obiectivul de a ajunge la cel puţin 400 de unităţi, valoarea investiţiilor va ajunge până la 565 de milioane de euro, potrivit directorului general al companiei.

REWE România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 miliarde de lei anul trecut, cu 5% mai mult în comparaţie cu 2016. Pentru divizia Penny Market, creşterea înregistrată a fost de 17% mai mult în comparaţie cu anul anterior. Compania continuă să investească în piaţa de retail din România în contextul unei politicii de expansiune pe termen lung. Anul trecut, grupul a investit peste 482 milioane de lei în modernizarea şi extinderea reţelei, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine şi 3 centre logistice.

“Anul 2017 a fost foarte bun pentru noi, iar cifrele vorbesc de la sine despre evoluţia companiei. Pentru Penny Market am înregistrat o creştere cu 17% a cifrei de afaceri în comparaţie cu 2016, am crescut constant şi ne-am extins reţeaua în 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de creştere anual cu câte 20-25 rămâne în continuare valabil. Vom investi în România şi vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine. Rezultatele financiare reprezintă veşti bune atât pentru angajaţii noştri, cât şi pentru clienţi, de aceea le mulţumim pentru încredere şi pentru că aleg magazinele noastre pentru cumpărăturile zilnice”, a declarat Daniel Gross, directorul general REWE România.

Penny Market şi-a mărit şi numărul de angajaţi: în anul 2017, lucrau în total 4.300 de angajaţi în companie, cu 8% mai mult în comparaţie cu anul 2016. În prezent, vârsta medie în echipă este de 33 de ani. Penny Market a intrat pe piaţa din România din anul 2005, având o politică de achiziţii axată pe sortimente de la producători regionali şi colaborări cu producători locali. În prezent, Penny Market se numără printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.