Povestea adolescentei care şi-a transformat hobby-ul din copilărie într-o afacere de 250 de milioane de dolari

Postat la 09 martie 2016 2366 afişări  

Povestea adolescentei care şi-a transformat hobby-ul din copilărie într-o afacere de 250 de milioane de dolari
Povestea adolescentei care şi-a transformat hobby-ul din copilărie...

Bella Weems, o tânără din Statele Unite ale Americii, şi-a dorit încă de la vârsta de 14 ani o maşină, chiar dacă nu putea la vremea respectivă să obţină permisul de conducere, vârsta legală în SUA pentru şofat fiind de 16 ani. Când le-a comunicat părinţilor această dorinţă, i-au spus că poate să îşi cumpere o maşină, dacă economiseşte suficienţi bani pentru a face acest lucru. Weems  a început să lucreze ca babysitter şi, după câteva luni în care a avut grijă de copii, a strâns doar 350 de dolari. Părinţii au sfătuit-o să investească banii economisiţi până în acel moment într-o afacere. Adolescenta a căutat idei pe internet şi a găsit un concept de medalioane personalizate, pe care a hotărât să le comercializeze. Alegerea numelui afacerii sale a fost la fel de simplu: mama sa a întrebat-o  care sunt lucrurile care îi plac, iar ea a răspuns, origami şi bufniţele (owl, engl.); astfel a luat naştere numele brandului: Origami Owl.

Pentru a creşte afacerea, tânăra antreprenoare a început să organizeze petreceri la ea acasă, unde prietenii şi familia puteau să cumpere  bijuterii cu preţul cuprins între 5 şi 46 de dolari.

Feedback-ul primit din partea cunoştinţelor a fost unul pozitiv, iar echipa formată din mamă şi fiică a deschis primul magazin într-un mall în noiembrie 2011. Au vândut în perioada sărbătorilor bijuterii în valoare de 60.000 de dolari, dar, mai important decât atât, clienţii au început să trimită în tot statul bijuterii Origami Owl ca şi cadouri. Următorul pas a fost lansarea unui website şi, pe măsură ce afacerea a crescut, planul lor s-a dezvoltat şi a început să includă şi designeri independenţi sau oameni care să găzduiască petreceri în care, la rândul lor, să vândă bijuterii în numele Origami Owls. Au lansat de asemenea un program destinat copiilor cu vârsta între 12 şi 17 ani prin care îi învaţă cum să îşi creeze propria afacere.

Cele mai multe posturi de management au fost preluate de membri ai familiei, însă Bella Weems şi părinţii ei l-au angajat ca CEO al Origami Owl pe Robin Crossman, acesta având experienţă pe posturi de conducere în companii ca Amway Global, Home Interiors, Suzanne.com sau The Longaberger Company. Potrivit celor mai recente informaţii publicate în presa internaţională, veniturile companiei au ajuns la 250 de milioane de dolari. 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

http://www.businessmagazin.ro/actualitate/povestea-adolescentei-care-si-a-transformat-hobby-ul-din-copilarie-intr-o-afacere-de-250-de-milioane-de-dolari-15101448
15101448
comments powered by Disqus
ZF.ro
BREAKING NEWS! Vestea aşteptată de România de zeci de ani a venit în această dimineaţă BREAKING NEWS! Vestea aşteptată de România de zeci de ani a venit în această dimineaţă
BREAKING NEWS! Dezastru la cea mai mare bancă! Este pentru prima oară când se întâmplă asta
ONE.ro
Cum arătau celebrităţile înainte de operaţiile estetice Cum arătau celebrităţile înainte de operaţiile estetice
Cum arată fabuloasa casă a actriţei Aishwarya Rai. Foto din interior
Janet Jackson mai are puţin şi naşte. Şi-a arătat burtica de gravidă
Descopera.ro
Ce le lipseşte copiilor născuţi prin cezariană? Cercetătorii au aflat răspunsul Ce le lipseşte copiilor născuţi prin cezariană? Cercetătorii au aflat răspunsul
Secretul Reginei Maria, DEZVĂLUIT după 80 de ani. Ce s-a întâmplat după ce l-a refuzat pe Hitler
SCANDAL uriaş la NASA după schimbarea horoscopului. ''Noi doar am făcut câteva calcule''
Go4it.ro
Vodafone lansează 4GTV+ si anunţă un parteneriat cu Netflix Vodafone lansează 4GTV+ si anunţă un parteneriat cu Netflix
A comandat un iPhone 7 Plus Jet Black online, direct de la Apple, iar când a primit coletul a avut parte de o SURPRIZĂ de proporţii. „Credeam că doar Samsung copiază Apple, nu şi invers!"
Mark Zuckerberg a publicat imagini rare de la centrul de date al Facebook situat în apropierea Cercului Polar [GALERIE FOTO]
Csid.ro
Majoritatea oamenilor folosesc antiperspirantul greşit Majoritatea oamenilor folosesc antiperspirantul greşit
Dacă faci asta, vei slăbi garantat!
Cum se consumă corect micii ca să nu faci cancer

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.