Planul Techno Office pentru 2015: creştere de 30% a vânzărilor

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 26 ianuarie 2015 166 afişări

Techno Office, cu activităţi pe piaţa de soluţii pentru amenajarea spaţiilor de birouri, estimează pentru anul în curs o creştere cu 30% a vânzărilor până la peste 3 milioane de euro, comparativ cu 2014, şi, de asemenea, a numărului de proiecte realizate.

Planul Techno Office pentru 2015: creştere de 30% a vânzărilor

Înfiinţată în 2008, Techno Office oferă soluţii pentru amenajare, de la consultanţă până la punerea în practică a ideilor în ce priveşte aranjarea efectivă a spaţiului de lucru, iar în ultimii ani compania s-a ocupat de amenajarea birourilor pentru multinaţionale precum JTI, Genpact, Philip Morris, Volvo, Gothaer sau GDF Suez.

„Încă de la înfiinţare, fiecare an a adus creşteri considerabile ale cifrei de afaceri, în ciuda mediului economic nu foarte favorabil, mai ales din perioada 2008 – 2010. Tocmai din acest motiv, pentru 2015, mizăm pe un avans cu 30% al vânzărilor, mai ales în contextul în care observăm o dezmorţire a investiţiilor realizate de companii în reamenajarea spaţiilor sau în relocări”, a declarat Iuliana Carata, general manager al Techno Office.

Aceasta a mai adăugat că un impact pozitiv în business îl va avea nu doar creşterea apetitului companiilor pentru relocare ci şi revenirea construcţiilor pe segmentul office şi finalizarea proiectelor de acest tip.

Potrivit reprezentantei companiei, în 2014 Techno Office a realizat peste 100 proiecte şi a livrat, în total, peste 10.000 mii de produse, dintre care 1.500 mese de lucru, 1.000 de spaţii de depozitare şi peste 5.000 de scaune.

În ceea ce priveşte împărţirea business-ului Techno Office din punct de vedere geografic, Iuliana Carata a menţionat că 90% dintre proiectele realizate de companie sunt in zona Capitalei, restul de 10% în provincie, unde Cluj-Napoca se află pe prima poziţie.

„De-a lungul anilor, am dezvoltat proiecte cu diferite categorii de clienţi, de la corporaţii multinaţionale, până la mici întreprinzători locali”, a adăugat  Iuliana Carata.

În acest moment, Techno Office este reprezentant oficial pentru treisprezece firme producătoare de mobilier pentru birouri la nivel mondial, iar compania se află într-un proces continuu de diversificare a gamei de mobilier şi accesorii pentru amenajarea spaţiilor de birouri.

Referitor la produsele distribuite de către Techno Office, Iuliana Carata a declarat că 80% dintre acestea sunt importate din ţări precum Germania şi Italia, iar restul sunt achiziţionate de pe piaţa locală.

Printre cei mai importanţi producători din piaţa internaţională care se regăsesc în portofoliul companiei se numără About Office, Styleoffice, Sitland, Metalmobil, Luxy, Caimi şi Emmegi. La acestea se adaugă şi Haworth pentru care Techno Office este dealer exclusiv în România.

Înfiinţată în 2008, Techno Office este o companie cu capital mixt, deţinută de Iuliana Carata şi Marco Magnani.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
birouri,
proiecte,
spatii,
consultanta,
mobilier
/actualitate/planul-techno-office-pentru-2015-crestere-de-30-a-vanzarilor-13785980
13785980
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.