(P) Techtronic Industries (Milwaukee), rezultate bazate pe inovaţie

Postat la 03 mai 2023 32 afişări

(P) Techtronic Industries (Milwaukee), rezultate bazate pe inovaţie

Winston Churchill a spus că un pesimist vede dificultatea în orice oportunitate, în timp ce optimistul vede oportunitatea în orice dificultate. Techtronic Industries Co, companie lider în domeniul dezvoltării şi comercializării echipamentelor fără fir face parte din categoria optimiştilor, pentru că reuşeşte să transforme fiecare moment din vremurile dificile, înregistrate la nivel global, într-un avantaj.

În contextul macroeconomic cu care se confruntă toată piaţa de business în ultimii ani, la Techtronic Industries Co se observă dorinţa de a cuceri mai mult din cota de piaţă a sculelor electrice fără fir. Trendul ascendent al companiei a fost evident chiar şi în anii caracterizaţi de instabilitate economică, creşteri importante fiind înregistrate şi în anul 2022. Şi, cel mai important, compania îşi pregăteşte terenul pentru un parcurs fantastic în următorii ani, în care să poată profita cu adevărat de mediul economic şi cel concurenţial în care se află şi să atingă niveluri şi mai ridicate de lidership.

Brandul Milwaukee este cel mai dinamic, conform reprezentanţilor companiei, iar aşteptările sunt ca şi în viitor să se menţină la fel. În mare parte pentru că Milwaukee Electric Tool Corporation s-a concentrat obsesiv asupra dezvoltării aparatelor fără fir, ceea ce i-a asigurat o poziţie de lider incontestabil în domeniul acesta, fapt ce a adus, de asemenea, pe parcursul timpului, o marjă de profit la niveluri din ce în ce mai ridicate.

Depăşirea marjelor de profit nu este însă un lucru punctual în cazul Milwaukee, ci este o tendinţă, un fel de viaţă, o modalitate de a opera. În plus, fiecare produs nou lansat sub brandul Milwaukee are o marjă de profit mai mare comparativ cu produsele din generaţia anterioară.

Conform directorului executiv al Techtronic Industries, Joseph Galli Jr., Milwaukee a crescut cu 20% pe an începând cu 2010, fapt ce arată evident că brandul  a câştigat din cota de piaţă globală a sculelor industriale fără fir.

Marja de profit a brandului a continut să crească pe parcursul anilor, astfel încât a trecut de la 19% din vânzările globale ale companiei Techtronic Industries, la 58% în anul 2022.

Poziţia de lider a brandului Milwaukee în ceea ce priveşte uneltele electrice industriale profesionale fără fir este pe cale să atingă un nivel şi mai ridicat al cotei de piaţă, pe măsură ce compania va dezvălui cele mai noi produse pe care se pregăteşte să le lanseze pe parcursul anului 2023.

De altfel, în ultimul deceniu, compania s-a concentrat asiduu pe lansarea unei multitudini de produse noi care să beneficieze de tehnologie avansată, de ingineria de dezvoltare software (AI).

Misiunea companiei, în acest sens, este ca fiecare generaţie următoare de scule electrice fără fir să fie semnificativ mai bună decât generaţia pe care o înlocuieşte, ceea ce înseamnă că noile generaţii vor fi mai puternice, vor avea o durată de funcţionare mai lungă, se vor încărca mai repede, vor face mai puţin zgomot, vor avea mai multe caracteristici şi vor fi mai uşoare. Iar această concentrare perseverentă de a face aceste unelte în mod continuu mai bune, menţine compania cu mult înaintea concurenţei în ceea ce priveşte segmentul de scule electrice fără fir de înaltă performanţă.

În România, produsele Milwaukee sunt prezente prin intermediul Metatools SRL Ploiesti, companie înfiinţată în 1998, ce are un parcurs de 25 de ani de succes, dezvoltare, eficienţă şi profesionalism.

La rândul ei, Metatools doreşte să stabilească noi standarde de calitate şi eficienţă în ceea ce priveşte serviciile şi produsele pe care le propune clienţilor. Din acest motiv, Metatools alege să ofere soluţii avantajoase, prin intermediul unei game vaste de produse şi brand-uri recunoscute la nivel internaţional, precum Milwaukee, dar şi servicii integrate prin intermediul cărora să identifice soluţii punctuale, adaptate nevoilor clienţilor.

Calitatea produselor oferite, a serviciilor, cât şi standardele etice, atât în relaţia cu clienţii, cu partenerii business, dar şi cu comunitatea locală, sunt valorile primordiale după care îşi ghidează Metatools întreaga activitate.

Cele trei puncte de lucru/ showroom-uri unde Metatools SRL activează sunt: Ploieşti, Buzău şi Piteşti, însă vânzările se realizează şi online, prin intermediul platformei e-commerce: https://www.constructii-mag.ro/

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
inovatie,
rezultate,
companie,
produse,
brand

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.