O companie românească producătoare de legume se pregăteşte pentru perioada sărbătorilor pascale cu un stoc de aproape jumătate de milion de produse. Ce cumpără românii

Autor: Andra Stroe Postat la 13 aprilie 2020 759 afişări

O companie românească producătoare de legume se pregăteşte pentru perioada sărbătorilor pascale cu un stoc de aproape jumătate de milion de produse. Ce cumpără românii

Fresh Veg, companie locală care produce legume şi fructe proaspete pentru retailul din România, se pregăteşte pentru sărbătoarea Paştelui cu aproximativ 500.000 de produse. Producătorul vizează extinderea, iar până la sfârşitul acestui an va ajunge la o suprafaţă de până la 15.000 de metri pătraţi de solarii.

În fiecare an, în săptămâna dinaintea Paştelui, Fresh Veg a pregătit livrarea a aproximativ 400.000 legături de ceapă verde, mărar, pătrunjel, leuştean şi aproximativ 80.000 de fire de salată verde. Acestea ajung în marile lanţuri de retail din România. În contextul actual, compania se aşteaptă la o uşoară scădere a vânzărilor, însă aceste produse sunt în continuare la mare căutare.

„Pentru fiecare vârf de vânzări ne pregătim temeinic din vreme cu toate produsele care ştim că vor fi căutate. La fel am făcut şi anul acesta, chiar dacă ne aflăm cu toţii într-o situaţie mai delicată, pentru că ne dorim să continuăm să livrăm legumele şi verdeţurile de care clienţii noştri au nevoie. Am luat măsuri suplimentare de siguranţă şi suntem atenţi la fiecare detaliu, astfel că păstrăm standardele de calitate pentru produsele noastre”, a declarat Cristina Zeamă, fondatoare Fresh Veg.

Compania are în vedere dezvoltarea fermei, dar şi creşterea parteneriatelor cu marile lanţuri din retail. În prezent lucrează la extinderea suprafeţei acoperite cu încă 3.000 de metri pătraţi, astfel că, în luna mai, la finalizarea lucrărilor de amenajare, va ajunge la 10.000 de metri pătraţi de teren pentru solarii, urmând ca până la finalul anului să completeze această suprafaţă cu alţi 5.000 de metri pătraţi. Mai mult decât atât, Fresh Veg are o strategie de conversie la produse bio pentru două hectare de teren. Pentru cei doi ani cât durează conversia, compania planifică în 2021 o recoltă de ardei kapia, ardei gras, vinete şi dovlecei cu zero reziduuri, urmând ca în 2022 să aibă prima producţie bio 100%.

Compania produce 14 tipuri de verdeţuri şi legume fresh printre care pot fi menţionate salată verde, mărar, pătrunjel, leuştean, spanac, ridichi, ceapă verde, usturoi verde, varză albă, conopidă, broccoli,  căpşuni, pepene verde şi galben. Dintre acestea, cinci sunt disponibile pe toată durata anului: salată verde, mărar, pătrunjel, ridichi, ceapă verde, leuştean.

În 2019, Fresh Veg a vândut 1,56 de milioane de legături (ceapă verde, ridichi, mărar, pătrunjel şi leuştean), 600 tone de varză albă şi 1.140 tone de pepene verde, iar pentru anul acesta se aşteaptă la o creştere a cantităţii comercializate de cel puţin 15%. Asta pentru că va începe colaborarea cu încă un mare lanţ din retail.

Cum afectează pandemia de COVID-19 comercializarea de produse fresh

Până în prezent, criza medicală a dus la o uşoară scădere a volumului de vânzări, însă nu a avut un impact negativ semnificativ. Un moment important în acest sens însă vor fi vânzările pentru sărbătoarea Paştelui, când e posibil să apară modificări în ceea ce priveşte consumul.

Pentru a păstra un standard înalt de calitate, Fresh Veg a sporit măsurile de siguranţă pentru ca activitatea să se desfăşoare în continuare la cel mai înalt nivel de igienă. Astfel, sunt respectate regulile impuse atât de autorităţile române, cât şi de normele pentru certificarea Global Gap. Măsurile suplimentare vizează dotarea angajaţilor cu echipament de protecţie, restricţionarea accesului persoanelor în fermă, dar şi asigurarea transportului angajaţilor la şi de la fermă. Totodată, compania a achiziţionat şi cinci lămpi UV pentru sterilizarea depozitului.

Fresh Veg este un start-up românesc, fondat în 2017, care produce pentru piaţa locală 14 tipuri de produse proaspete: salată verde, mărar, pătrunjel, leuştean, spanac, ridichi, ceapă verde, usturoi verde, varză albă, conopidă, broccoli, căpşuni, pepene verde şi roşu. Compania a pornit de la o investiţie iniţială de 70.000 de euro, iar acum produce anual câteva tone de produse. În 2019, compania a avut o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
produse,
legume

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.