O companie poloneză se lansează în România în urma unei investiţii de 1 milion de euro

Autor: Andra Stroe Postat la 06 decembrie 2021 400 afişări

O companie poloneză se lansează în România în urma unei investiţii de 1 milion de euro

BaseLinker, compania poloneză de centralizare şi automatizare a proceselor e-commerce anunţă, printr-un comunicat, lansarea pe piaţa din România, în urma unei investiţii iniţiale de 1 milion de euro. Potrivit reprezentanţilor businessului, scopul platformei este să simplifice procesarea şi livrarea comenzilor şi să fluidizeze operaţiunile prin funcţii de automatizare, pentru companiile care îşi doresc creşterea performanţelor în vânzări. „Practic, într-un singur sistem poţi gestiona întreg fluxul de procesare al comenzii, de la primirea comenzilor, până la emiterea facturilor şi printarea AWB-urilor”, explică aceştia.

La conducerea BaseLinker România se află Tatiana Şen şi Ruxandra Geantă, co-CEO. În această formulă, ele vin cu o experienţă amplă în vânzări şi e-commerce pentru a ajuta magazinele online din România să îşi eficientizeze procesele, să optimizeze costurile şi să îşi extindă business-ul dincolo de graniţele României. Tehnologia pe care o aduc în piaţă prin BaseLinker amplifică potenţialul business-urilor online de a se dezvolta şi în afara ţării, prin listarea produselor în marketplace-uri consacrate precum Amazon, Allegro sau Ebay.

Fondată în 2006, compania BaseLinker este utilizată de peste 50% dintre magazinele online din Polonia şi a ajuns până în prezent la un portofoliu de aproximativ 15.000 de clienţi şi peste 100 de milioane de oferte de produse. În acţionariatul companiei, a cărei valoare este evaluată la 100 de milioane de euro, se află şi omul de afaceri polonez Sebastian Kulczyk.

„Obiectivul nostru este ca în următorii trei ani să atingem cota de piaţă din Polonia. Planurile de expansiune regională ale companiei în viitorul apropiat includ pieţele din România, Cehia, Germania şi Brazilia. Este un plan ambiţios, asumat şi ca urmare a succesului pe care platforma îl are deja în regiune şi a avantajelor competitive concrete pe care le oferă beneficiarilor ei”, a declarat Tatiana Şen, co-CEO BaseLinker.

Platforma centralizează într-o singură interfaţă toate acţiunile necesare unui business online. Informaţiile se regăsesc în cadrul unui singur sistem şi al unui singur abonament care oferă acces la multiple marketplace-uri populare, magazine, curieri şi sisteme de contabilitate.

„Având contact cu piaţa de e-commerce încă din primele etape de dezvoltare ale acesteia în România, am urmărit constant nevoile în continuă schimbare ale business-urilor care s-au aventurat în această industrie. Ştim astăzi, spre exemplu, cât de important este pentru un magazin online să fie prezent pe cât mai multe platforme marketplace şi ce implicaţii logistice şi administrative are acest demers. Astfel, vedem foarte clar valoarea soluţiilor aduse de BaseLinker atât afacerilor la început de drum cât şi celor aflate deja la un nivel mai complex ca volum de produse vândute şi infrastructură a business-ului”, adaugă Ruxandra Geantă, co-CEO BaseLinker.

Rezultatele obţinute de magazinele online din Polonia au dus la expansiunea BaseLinker şi pe alte pieţe europene. În 2021 BaseLinker a iniţiat primele parteneriate strategice în România, urmând ca în 2022 să extindă atât integrările cu furnizori locali de soluţii şi platforme specifice industriei de e-commerce cât şi a portofoliului de clienţi, pentru integrarea şi optimizarea proceselor şi deschiderea oportunităţilor de dezvoltare cross-border.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
lansare,
investitii

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.