Lazanu, BRD: trebuie să fim conştienţi că nu putem face restructurare până nu eficientizăm procesele interne

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 27 mai 2013 123 afişări

Managerii ar trebui să conştientizeze nevoia de schimbare şI de tăiere a cheltuielilor şi de faptul că nu ar mai trebui să se gândească la imaginea sau orgoliul ci la profitabilitatea companiei, afirmă Gianina Lazanu, director direcţia recuperare creanţe BRD Groupe Societe Generale.

Managerii ar trebui să conştientizeze nevoia de schimbare şI de tăiere a cheltuielilor  şi de faptul că nu ar mai trebui să se gândească la imaginea sau orgoliul ci la profitabilitatea companiei, afirmă Gianina Lazanu, director direcţia recuperare creanţe BRD Groupe Societe Generale.

“Trebuie să fim conştienţI că nu putem face restructurare până nu eficientizăm procesele interne Nu trebuie să ne mulţumim doar cu realizarea acelui plan de reorganizare, acel plan trebuie urmărit să fim convinşi că a fost bine implementat, că există performanţă  şi nu că a fost un business plan  frumos şi care să dea bine în faţa creditorilor”, a  declarat Gianina Lazanu în cadrul evenimentului “Restructurarea, o măsură de însănătoşire a companiilor”, organizat de Ziarul Financiar.

Ea dă exemplul companiilor Flanco şI Leonardo, unde managerii au înţeles nevoia de reorganizare atunci când acestea au intrat în insolvenţă.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brd,
restructurare,
manageri,
societe generale
/actualitate/lazanu-brd-trebuie-sa-fim-constienti-ca-nu-putem-face-restructurare-pana-nu-eficientizam-procesele-interne-10904775
10904775
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.