Google prefera Ucraina
In acest an, piata de publicitate pe Internet din Ucraina va creste cu 83%, pana la nivelul de 8 milioane de euro, suna cele mai noi estimari, dupa ce la inceputul anului, Coalitia Ucraineana pentru Publicitate estima o valoare a pietei de publicitate pe Internet pentru 2007 de 7,2 milioane de euro.
In acest an, piata de publicitate pe Internet din Ucraina va creste cu 83%, pana la nivelul de 8 milioane de euro, suna cele mai noi estimari, dupa ce la inceputul anului, Coalitia Ucraineana pentru Publicitate estima o valoare a pietei de publicitate pe Internet pentru 2007 de 7,2 milioane de euro.
Datorita rezultatelor peste asteptari din prima parte a anului, Coalitia a majorat estimarea initiala. Modul de evolutie a pietei ucrainene este similar cu cel din Rusia, dar volumul pietei rusesti de publicitate online este de 20 de ori mai mare. Desi ca volum este printre cele mai mici segmente ale pietei de publicitate din Ucraina, piata online are de departe cel mai ridicat ritm de crestere. In acest clasament, urmatorul segment a fost publicitatea radio, cu o crestere de 43%. Aleksei Basov, directorul general al Begun, una din cele mai mari platforme de publicitate online din Rusia, spune ca pietele din Ucraina si Rusia au evoluat dupa un scenariu asemanator, cu exceptia pozitiei Google. Compania americana a fost mult mai interesata de piata ucraineana, atat in ceea ce priveste piata motoarelor de cautare, cat si in privinta publicitatii pe Internet. Pentru comparatie, piata ruseasca de publicitate pe Internet a ajuns anul trecut la 152 de milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












