Cum arată topul celor mai luxoase hoteluri din lume în 2023. Ce branduri prestigioase conduc clasamentul

Autor: Iulian Tenchiu Postat la 09 noiembrie 2023 1265 afişări

Cum arată topul celor mai luxoase hoteluri din lume în 2023. Ce branduri prestigioase conduc clasamentul

Luxury Travel Intelligence a publicat lista celor mai luxoase branduri hoteliere pentru 2023. Clasamentul analizează mai multe hoteluri din cadrul unui brand în „folosind peste 100 de „puncte” pentru a evalua „capacitatea unui brand de a livra”, de la etica sa la personal, scrie CNBC.

Brandurile care vor să facă parte din  Luxury Travel Intelligence scot din buzunar câte 700 de dolari pe an şi oferă acces la analizele realizate de grup. Cercetarea este independentă şi este finanţată prin abonamente, potrivit site-ului său.

Cum arată topul brandurilor de lux realizat de LTI pentru 2023:

  1. Mandarin Oriental
  2. Oetker Collection
  3. Auberge Resorts Collection
  4. Six Senses
  5. Aman
  6. Belmond
  7. Four Seasons
  8. One&Only
  9. Rocco Forte Hotels
  10. Rosewood
  11. Peninsula
  12. Raffles

Pentru prima dată, Mandarin Oriental a ocupat primul loc, devansând Oetker Collection cu o diferenţă foarte mică, conform rezultatelor.

Oetker Collection operează 12 hoteluri din întreaga lume, inclusiv Le Bristol din Paris, Hotel du Cap-Eden-Roc din Antibes, Franţa, şi The Lanesborough, Londra, potrivit paginii de internet a Oetker Collection.

Auberge Resorts Collection - clasată pe locul al treilea pe listă - operează hoteluri precum Mauna Lani din Hawaii, The Lodge at Blue Sky din Park City, Utah, şi The Vanderbilt din Newport, Rhode Island. Acestea sunt doar trei dintre cele 27 de hoteluri şi resorturi sub marca Auberge.

În 2022, Six Senses s-a clasat pe locul 1, urmat de Mandarin Oriental (pe locul 2) şi Rosewood pe 3).

Luxury Travel Intelligence foloseşte un algoritm pentru a evalua brandurile hoteliere, care are un maxim de 4.663 de puncte, a precizat Crompton.

În acest an, a măsurat 130 de „puncte de contact”, evaluând factori precum mesele din camere, procesul de pre-sosire a oaspeţilor şi implicarea unui brand în social media. Grupul foloseşte un sistem bazat pe puncte pentru a elimina „emotivitatea inevitabilă şi opiniile personale” din clasament.

LTI a evidenţiat, de asemenea, alte mărci despre care a spus că au fost „suficient de bine cotate” pentru a fi monitorizate.

Aceste mărci sunt: 1 Hotels, Alila, Anantara, Anantara, Banyan Tree, Como, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Ritz-Carlton, Shangri-La, Soho House, Red Carnation, St. Regis, Taj, The Luxury Collection şi Viceroy.

În plus, brandurile care au mai puţin de 10 proprietăţi - minimul necesar pentru a face parte din listă - dar care au fost bine cotate sunt: Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Ultima Collection şi Virgin Limited Edition.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
branduri,
hoteluri,
top,
clasament,
brand

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.