CSR 2023. Seniorii JTI

Postat la 20 octombrie 2023 38 afişări

CSR 2023. Seniorii JTI

Motivaţie:

„Seniorii JTI este un proiect pornit de la o nevoie reală, persoanele vârstnice fiind o categorie foarte vulnerabilă în România”, declară Gilda Lazăr, director corporate affairs şi comunicare la JTI România, Moldova şi Bulgaria.

Descrierea proiectului:

A fost lansat în aprilie 1998 şi demarat iniţial ca pilot, pe termen de trei luni. „Seniorii JTI” a continuat însă de atunci neîntrerupt, fiind primul proiect de responsabilitate socială al JTI şi unul dintre primele din România.

Prin acest program, JTI oferă zilnic o masă caldă şi medicamente pentru 45 de persoane vârstnice fără venituri suficiente sau alt sprijin din partea familiior, din sectorul 2, unde se află şi sediul central al companiei, în România. Seniorii JTI primesc pachete festive cu alimente şi daruri specifice sărbătorilor de Paşte şi de Crăciun, beneficiază de asistenţă medicală oferită prin intermediul ambulanţelor sociale, precum şi de sprijin casnic din partea voluntarilor.

Seniorii sunt selectaţi de Primăria Sectorului 2 prin Direcţia de Asistenţă şi Protecţie Socială, în baza unor evaluări sociale şi a unei monitorizări riguroase, iar între autoritatea locală şi companie există un acord de parteneriat public-privat.

Rezultate:

Programul a primit premiul Good Corporate Citizenship în anul 2000. De asemenea, a stat la baza primului parteneriat public-privat semnat de autoritatea publică locală, la cererea acesteia, în anul 2002. „Vom continua să derulăm Seniorii JTI atâta timp cât va exista o nevoie în acest sens. Implicarea companiilor din România în proiecte de responsabilitate socială nu este doar importantă, ci absolut necesară. Dacă statul nu reuşeşte prin fonduri publice să rezolve anumite probleme, atunci comunităţile trebuie să se ajute singure. Iar companiile angajează oameni, sunt organizaţii vii şi fac parte din comunităţi. Noi, la JTI, am reuşit ca în trei decenii de activitate în România să fim un foarte bun vecin şi să vorbim despre noi nu doar prin broşuri sau comunicate de presă, dar mai ales prin ceea ce facem, prin evenimentele şi programele pe care le susţinem”, adaugă Gilda Lazăr.

În 2023, JTI aniversează 30 de ani de la intrarea pe piaţa din România. Compania este partener al Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu (FITS), Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), al Filarmonicii „George Enescu”, al Muzeului Brukenthal, al „Turneelor de poveste” (serie de turnee muzicale în oraşele mici), Festivalului SoNoRo, proiectelor CoolSound şi Aplauze pentru poet, precum şi sponsor oficial al Gigi Căciuleanu Romania Dance Company. JTI a fost premiată de Ministerul de Externe din Japonia pentru promovarea culturii nipone în România. JTI sprijină Grădina Japoneză din Herăstrău, Căsuţa de Ceai din Muzeul Naţional de Artă şi Centrul de Studii Româno-Japoneze din cadrul Universităţii Româno-Americane. Compania susţine, din anul 2000, Bursele JTI pentru Jurnalişti, fiind de asemenea partener al Internship 2.0. De-a lungul anilor compania a colaborat şi colaborează cu Samusocial, Ateliere fără frontiere, ARC, SoSiSeSa şi alte organizaţii neguvernamentale, sprijinind proiecte sociale prin care sunt susţinute persoane din categorii defavorizate în diverse zone ale ţării, sau intervenţii în situaţii de urgenţă (ca rezultat al pandemiei, războiului, inundaţiilor etc.).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
STEM Day,
JTI,
festival,
proiect,
sprijin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.