Bonusuri fotbalistice
Companiile din Cehia si-au premiat cei mai buni angajati trimitandu-i in excursii la Campionatul Mondial de Fotbal din Germania. Reprezentantii firmelor de turism care organizeaza excursii la Cupa Mondiala spun ca 60% din locuri au fost cumparate de corporatii, relateaza Czech Business Weekly.
Companiile din Cehia si-au premiat cei mai buni angajati trimitandu-i in excursii la Campionatul Mondial de Fotbal din
In plus, sponsorii oficiali ai FIFA World Cup, precum si partenerii Asociatiei de Fotbal din Cehia, au inceput sa ofere bilete gratuie angajatilor si partenerilor de afaceri.
"Este o metoda buna de a ne motiva clientii care pot castiga bilete dupa achizitionarea produselor noastre, fiind inclusi intr-o extragere. De asemenea, distribuim biletele pe care le avem la dispozitie partenerilor nostri de afaceri si celor mai buni angajati", a precizat Milan Luzum, purtator de cuvant al filialei cehe a Coca-Cola Beverages. Alte companii care folosesc bilete la Cupa Mondiala ca stimulent de marketing sunt filialele din Cehia ale adidas si ale operatorului de telefonie mobila T-Mobile si banca Ceskoslovenska obchodni.
Interesul enorm al fanilor pentru meciurile echipei Cehiei era sa aiba ca efect oprirea productiei la uzina Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech din orasul Kolin in Boemia Centrala.
Conducerea fabricii a fost de acord sa lase muncitorii sa urmareasca meciurile Cehiei de la Cupa Mondiala. Pentru aceasta, au fost instalate patru ecrane mari in sala de mese a companiei, unde 500 de muncitori au urmarit meciul.
"Chiar daca am fi insistat ca oamenii sa ramana la munca, ei ar fi fost concentrati mai degraba pe trimiterea de SMS-uri despre meci decat la munca", a precizat Matej Matolín, purtatorul de cuvant al uzinei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












