YouTube de Romania
Cinci tineri din Cluj, proprietari ai unor afaceri de outsourcing, au avut ideea sa lanseze un site de videosharing care, pentru utilizatorii romani, sa ia locul YouTube.
N-a luat locul YouTube, multi i-au luat in ras numele - Trilulilu - si putini i-au dat sanse de crestere, dar a ajuns cel mai vizitat site de profil din Romania, pana acolo incat fondatorii au primit o oferta de preluare in valoare de 80.000 de euro de la reteaua Neogen. Sergiu Biris, directorul general al Trilulilu (sau "crocodilul sef", in termenii esteticii site-ului), a explicat ca nu vinde, fiindca asteapta ca valoarea site-ului sa creasca. Ceea ce nu putea spune cover story-ul nostru de atunci era ca Biris a avut dreptate sa astepte.
Click aici pentru a citi continuarea materialului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












