Uniqa investeste patru milioane de euro intr-un canal nou de vanzari
Conceptul pe care austriecii au de gand sa-l implemeteze este similar sistemului de franciza si va permite angajatilor si intermediarilor in asigurari sa-si dezvolte propria afacere, devenind parteneri exclusivi ai companiei. Romania este prima tara din zona pietelor emergente in care va fi aplicata aceasta solutie.
Noul canal de vanzari, denumit in Romania UniqAgent va atrage investitii de aproximativ patru milioane de euro in urmatorii cinci ani. Reprezentantii companiei spera ca pana in 2012 vor ajunge la subscriei de 85 de milioane de lei prin intermediul acestui canal.
"Ne asteptam ca pana in 2012 sa atragem 200 de agenti in acest parteneriat", spune Ileana Horvath, directorul general al Uniqa Asigurari. Partenerii exclusivi ai Uniqa vor beneficia de suprot logistic, de marketing si de instruire din partea companiei, Uniqa acoperind cheltuielile de promovare, precum si o parte din cheltuielile legate de locatie, de suport pentru IT si de comunicatii.
De asemenea, Uniqa va asigura training-uri si transfer de cunostinte catre personalul angajat al partenerilor exclusivi.
Pentru deschiderea agentiilor partenerii vor trebui sa plateasca doar taxele aferente infiintarii unei societati comerciale. "Restul investitiei, care se va cifra la aproximtaiv 20-25.000 de euro pentru fiecare agentie va fi responsabilitatea Uniqa", spune Florin Calin, directorul national pentru reteaua de parteneri exclusivi Uniqa Asigurari.
In primele opt luni ale anului, Uniqa a avut prime brute subscrise in valoare de 339 de milioane de lei. Din aceasta suma, 185 de milioane de euro au venit de pe urma vanzarii de polite Casco, 107 milioane de lei din polite RCA, iar restul din vanzarea altor clase de asigurari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












