Sony Vaio, plus de 15%

Postat la 01 iulie 2009 10 afişări

Producatorul japonez Sony estimeaza o crestere cu 15% a vanzarilor de laptop-uri in Romania in acest an, fata de 2008.

Sony a vandut in Romania 6.000 de laptopuri, fata de 7.000 cat isi propusese, cel mai vandut model fiind Vaio FW41, potrivit directorului de marketing al companiei, Lia Burghelea. Producatorul japonez a avut astfel o cota de piata de 1,21%, potrivit oficialilor.

In perioada ianuarie-mai 2009, Sony a vandut aproximativ 1.100 de laptopuri Vaio, inregistrand o crestere de 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In Romania , compania are patru parteneri, - Diverta, Flamingo, Media Galaxy si Sony Center, dar oficialii iau in calcul si trecerea la sistemul de vanzari online, a mai declarat Lia Burghelea.

Sony a prezentat ieri noile modele din gama de vara a companiei, seriile FW, AW si Z, imbunatatirile aduse fiind cresterea frecventei procesoarelor (2,1 GHz -2,8 GHz) si a cantitatii de memorie (s-a ajuns la 6GB RAM). Cei care achizitioneaza noile sisteme vor primi pe langa versiunea pe 64-biti a Windows Vista si posibilitatea de a trece pe Windows 7, odata cu aparitia acestuia in octombrie.

Sony, unul din cei mai importanti producatori de echipamente electronice si IT, a inregistrat vanzari consolidate anuale de 54,4 miliarde de euro pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2009. In Europa, vanzarile consolidate au fost in jurul valorii de 14 miliarde de euro.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Sony,
IT,
Afaceri,
laptop,
Business Hi-Tech,
Vaio
/actualitate/afaceri/sony-vaio-plus-de-15-4610006
4610006
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.