Magia low cost
Am pornit de la exemplul unei companii care a produs ani in sir imbracaminte in lohn pentru firme straine, iar mai nou s-a reprofilat, creandu-si o marca proprie si un magazin online - o afacere cu costuri mici si preturi reduse, al carei succes a fost perfect reprezentativ pentru o epoca in care consumatorii romani au descoperit placerea de a cumpara bunuri si servicii low-cost.
Era o perioada cand intra pe piata al cincilea operator aerian low-cost, Germanwings, se deschidea primul magazin Ikea si al 38-lea magazin al retelei de discount Plus. Modelul low-cost a fost un import cultural notabil pentru Romania si o dovada ca s-a format in sfarsit clasa medie, a celor obisnuiti sa faca economii fara sa renunte la calitatea unui produs.
Click aici pentru a citi continuarea materialului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












