Magia low cost

Postat la 06 octombrie 2009 10 afişări

Am pornit de la exemplul unei companii care a produs ani in sir imbracaminte in lohn pentru firme straine, iar mai nou s-a reprofilat, creandu-si o marca proprie si un magazin online - o afacere cu costuri mici si preturi reduse, al carei succes a fost perfect reprezentativ pentru o epoca in care consumatorii romani au descoperit placerea de a cumpara bunuri si servicii low-cost.

Era o perioada cand intra pe piata al cincilea operator aerian low-cost, Germanwings, se deschidea primul magazin Ikea si al 38-lea magazin al retelei de discount Plus. Modelul low-cost a fost un import cultural notabil pentru Romania si o dovada ca s-a format in sfarsit clasa medie, a celor obisnuiti sa faca economii fara sa renunte la calitatea unui produs.

Click aici pentru a citi continuarea materialului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
low cost
/actualitate/afaceri/magia-low-cost-4959141
4959141
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.