Henkel: Piata de adezivi va creste in acest an cu doar 15%
Stagnarea pietei imobiliare, in special a segmentului de piata secundara – blocurile construite in perioada dinainte de 1989, are un impact negativ si asupra pietei de adezivi, sustin reprezentantii Henkel Romania, cel mai mare producator local de adezivi
"Piata de adezivi va creste in acest an cu doar 10-15%. Segmentul de termoizolanti va creste cu circa 40%, insa adezivii nu vor inregistra cresterea preconizata la inceputul acestui an", spune Lavinia Ciurtin, director de marketing al diviziei de adezivi din cadrul Henkel Romania.
Divizia Henkel a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 141,6 milioane de euro si un profit net de 15,2 mil. euro, pentru acest an fiind estimata initial o crestere in volum a vanzarilor de circa 40%. Stagnarea pietei imobiliare, dupa cum a explicat Ciurtin, va avea un efect negativ asupra vanzarilor de adezivi ale Henkel, obiectivul de crestere a vanzarilor in volum fiind coborat la 30%. Majorarea vanzarilor de adezivi inregistrata anul trecut a fost de 40%.
Divizia de adezivi a Henkel produce adezivi pentru constructi, izolanti si adezivi profesionali si adezivi comerciali. Compania detine pe plan local doua fabrici, la Pantelimon (langa Bucuresti) si Campia Turzii, capacitatea de productie a celor doua fabrici fiind de aproximativ 400.000 de tone anual.
Compania cauta in acest moment teren pentru constructia unei noi fabrici, care ar urma sa fie amplasata in Moldova si care ar atrage o investitie de 10 milioane de euro.
"Nu cred ca vom finaliza negocierile de achizitie a terenului in acest an. Speram insa sa intre in functiune in 2009", a mai spus Lavinia Ciurtin.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












