Generatia multitasking
Tema si-o scriu in Word, ascultand in acelasi timp muzica in Winamp, stand de vorba pe Yahoo Messenger, aruncand la televizor cate-o privire intre doua SMS-uri si cateva e-mailuri.
E vorba de ceea ce BUSINESS Magazin a numit "generatia multitasking" - o generatie de tineri a caror trasatura dominanta e expunerea masiva la tehnologie. Am discutat cu cativa dintre acesti tineri, cu profesori si psihologi, incercand sa analizam impactul pe care folosirea intensiva a tehnologiei si incercarea de a-si imparti atentia le-ar putea avea asupra comportamentului lor la maturitate, ca angajati sau stapani ai propriilor lor afaceri. Fiindca obiceiurile lor din liceu si felul lor de a lucra vor remodela si organizatiile unde vor lucra peste ani, si politicile de marketing ale celor care-i vor dori drept clienti.
Click aici pentru a citi materialul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












