Generatia multitasking

Postat la 06 octombrie 2009 26 afişări

Tema si-o scriu in Word, ascultand in acelasi timp muzica in Winamp, stand de vorba pe Yahoo Messenger, aruncand la televizor cate-o privire intre doua SMS-uri si cateva e-mailuri.

E vorba de ceea ce BUSINESS Magazin a numit "generatia multitasking" - o generatie de tineri a caror trasatura dominanta e expunerea masiva la tehnologie. Am discutat cu cativa dintre acesti tineri, cu profesori si psihologi, incercand sa analizam impactul pe care folosirea intensiva a tehnologiei si incercarea de a-si imparti atentia le-ar putea avea asupra comportamentului lor la maturitate, ca angajati sau stapani ai propriilor lor afaceri. Fiindca obiceiurile lor din liceu si felul lor de a lucra vor remodela si organizatiile unde vor lucra peste ani, si politicile de marketing ale celor care-i vor dori drept clienti.

Click aici pentru a citi materialul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IT&C,
telecom,
internet,
Generatia multitasking
/actualitate/afaceri/generatia-multitasking-4955079
4955079
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.